Gerbiilillä syömisvaikeuksia, AUTTAKAA

Anonyymi

Eli siis, mun gerbiilin kaveri kuoli maaliskuussa, ja tämä joka jäi ilman kaveria on ollut ihan hyvässä kunnossa. Sitte huomattiin, että se on alkanut laihtua ja katsoin sen hampaita, niin toinen ylähammas oli katkennut.

Me annettiin sille pehmeää ruokaa, ja sit se taas alko lihoamaan. Oon sitte niitä hampaita seuraillu, ja näyttää ihan hyvän kuntosilta, vaikkakin toinen hammas ei oo kasvanu paljoa.

Nytte tälle gerbiilille on kuitenki tullu jotain ihme kohtauksia kun se syö, se näyttää vähän siltä, että se koittais oksentaa tai sitte ei pysty nielasemaan kunnolla :( Se laittaa silmät kiinni ja sitte sille tulee sellane kohtaus. Se syö ja juo kuitenki normaalisti vaikka se syöminen näyttää vaikealta/kivuliaalta, ja käy ulkona sieltä sen mökistä normaalisti.
Niin mikä ihme sillä vois olla?

Olis tosi kiva jos joku auttais ja äkkiä!!

Ja eläinlääkäriinkään ei välttämättä päästä, kun ei ole niin paljoa rahaa :/

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja tämä kyseinen gerbiili on siis 2 ja puol vuotta vanha

• Anonyymi

Jooh, turha on enää auttaa, koska tämä gerbiili kuoli toissapäivänä, mutta olisihan se kiva tietää, että mikä sillä oikein oli.

• Anonyymi

Etädiagnoosia ei kukan voi elukkaa näkemättä antaa. Johan sen jo sanoo järkikin.

Eläinsuojelulain mukaan hoitoa tarvitseva eläin on toimitettava eläinlääkäriin tai lopetettava asiallisesti. Kärsimyksen katsominen sivusta on LAIN vastaista ja siten rangaistavaa. Olet siis eläinrääkkääjä. Karma korjaa viimeistään, jollei kukaan tee sinusta eläinsuojeluilmoitusta.

• Anonyymi

Jos rahaa ei ole lääkäriin, niin silloin ei tule olla lemmikkiäkään. Tässä tilanteessa ainut apu gerbiilille nimenomaan olisi ollut eläinlääkäri, kukaan ei sitä etänä olisi pystynyt auttamaan.
      Mikälisikäli hommaat vielä uusia lemmikkejä tulevaisuudessa, niin alappa jemmaamaan johonkin rahaa säästöön että sitä sitten kanssa on jos eläin tarvitsee lääkäriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe