Kehuvatko homot koskaan naisten ulkonäköä esimerkiksi lohduttaakseen?
Homot ja naiset
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, ellei ole todella kaunis nainen. Mulle homot tulee kehumaan naama, koska haluaisivat olla minä.
- Anonyymi
Tjaa.mulle homo tuli sanomaan että mussa on jotain nii seksikästä että vaikka hän homo on niin panettaa. Jäi mieleen että oliko kehu tuo vai täh?💎
- Anonyymi
Tottakai kehuvat ja homot myös pystyvät seksiin naisen kanssa koska vain nainen on sallittu seksuaalisen halun kohde
- Anonyymi
Homoliitot sai ainakin minut eroamaan kirkosta. Nyt kun suositaan ja nostetaan oikein jalustalle homot. Heteroita syrjitään.
Tämä on takuuvarma asia, että synttyvyys laskee entisestään, koska yhteiskunta on ruvennut suosimaan homoutta.
Homoudesta on tehty oikein muoti asia, jo lapsille toitotetaan homoutta ja ikäänkuin kehotetaan siihen, että heidän on oltava homoja tai lesboja.
Lapsi oppii siihen, että muuta tapaa ei ole ollenkaan elää.
Suomalaisia homouden suosimisella kehoitetaan homouteen.
Toisin sanoen halutaan, että kukaan ei tekisi lapsia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823