Olen ajatellut muuttaa Uuraisille eläkepäivien viettoon. Luettuani näitä sivuja, olen päättänyt, etten muuta Uuraisille. Parempi on asua kaupungissa.
En muuta Uuraisille eläkepäivien viettoon
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
Huutokauppakeisari on pilannut Uuraisten maineen lopullisesti.
- Anonyymi
Huutokauppakeisari on OK, mutta keisarin parjaajat ovat niitä, jotka ovat pilanneet kateuksissaan Uuraisten vanhastaan hyvän ilmapiirin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutokauppakeisari on OK, mutta keisarin parjaajat ovat niitä, jotka ovat pilanneet kateuksissaan Uuraisten vanhastaan hyvän ilmapiirin.
Niinpä, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä:paska ON hyvää. Revi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi meidän veronmaksajien kukkarolla, valehteli konkasta, on OK? Millainen on oikeudentajusi, hyvin puutteellinen.
- Anonyymi
Olet veisannut tuota virttä aikaisemminkin. Miksi muka juuri Uuraisille, jostain piti aloitus vääntää.
- Anonyymi
Muuta vaan, Akilan talonmieheksi.
- Anonyymi
Jessus sentään ei näy loppua tälle saman tuuban jauhamiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jessus sentään ei näy loppua tälle saman tuuban jauhamiselle
Jessus sentään, aloittaja aloitti keskustelun tuubasta. Huomasitkos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jessus sentään, aloittaja aloitti keskustelun tuubasta. Huomasitkos?
Jotain ottaa jumalattomasti pattiin huomasitkos etteikö vaan sinua kun noin niihh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965414
- 2594625
- 444515
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194