Tänään etlarissa 14.7. oli taas Lahden tytäryhtiökuvio syynissä, hykyn näkökulmasta. Jos aiotaan kehittyä, Jukka Rantasen huilailun tulos LADEC käy hyvin varottavasta esimerkistä, mihin johtaa, kun kunta lopettaa asioistaan vastaamisen ja aloittaa työn makuisten tekemisten välttelyn rakentamalla himmelin, jonka varjoihin on hyvä piilotella. Poliitikotkin ovat mukavuudenhaluista joukkoa ja himmelit jäävät täysin tuuliajolle, kun tällaisia Rantasia sitten otetaan vetäjiksi ilman osaamista ja paloa tehtävälle.
Ladec lahtelaisten kusetusta
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Ladec on kunnallisen tehottomuuden esimerkki. Kun ulkoistetaan, voi sekä syytää euroja että hyötyä itse monenlaisten lahjuskuvioiden avulla. Tytäryhtiö on riippuva isännästään ja sellaisia on helppo jututella. Toisaalta ladec voi valehdella kun pystyy piiloutumaan erilaisten salassapidettävien mukamas juttujen taakse. Voi taivas tätä tyhmyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294