Hei. Mitä pitäsi tehdä kummille kirjelaskuille ja tekstiviestelle. Mulla ei ole saamatta tai maksamatta mitään. Joku täysin tuntematon QLIRO lähettää laskua kirjeellä ja uhkailulla. Lasku on 47 € mikään ostokseni mistään ei ole ollut sen hintainen. Laskussa ilmoitetaan loppusummaksi tulevan 1138 € jollen maksa 23.7 -20 mennessä. En todella ole ostanut tai saanut mitään jota en ole maksanut.
Onko kukaan tietoinen mikä tuo QLIRO on, mistä se saa osoitteen tai puhelin numeron. ?
Tuo 47 € on mulle nettotuloista toista vuorokautta joten isoraha en aijo maksaa.
Luulen kyseessä olevan näitä jo julkisuudessakin esitettyjä huijauksia. Mutta en hyväksy moista toimintaa, En todella.
Tein sähköisen rikosilmoituksen.
Huijaus uhkailulla
4
1248
Vastaukset
- Anonyymi
Säilytä laskuja vähän aikaa varoiksi. Huijaushan tuo on. Hyvä kun teit rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Google tuntee kyllä tuollaisen yrityksen, ja siellä kysytään ensimmäisenä, "Oletko unohtanut mitä olet ostanut? Ei huolta, et ole ainoa."
- Anonyymi
Samoin Googletin ja mm. CDON.comilla näyttäisi olevan tuo qliro maksumahdollisuus. Jos se lasku on todella Qlirolta, eikä ole oma ostos, yksi mahdollisuus on jokin identiteettivarkaus tai sitten huijauslasku missä on jonkin huijarin pankkitilinumero oikean tilalla..
- Anonyymi
Hei tämä on vanha viesti, mutta nosta ylös koska olen myös saanut Qliro-firmalta huijauslaskun. Tein välittömästi reklamaation sekä rikosilmoituksen, mutta firma ei ole ollut halukas yhteistyöhön.
Selvisikö ap asiasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689