Coronan jälkeisessä taloussyöksyssä ainakin luulisi suomalaisten ostavan suomalaisia tuotteita ja tukevan suomalaista turismia. Mutta varataan Kreikkaan lentoja ja Viron risteilyjä. Hei haloo ! Suomen ja suomalaisten tukeminen olisi nyt todellista isänmaallisuutta.
Missä isänmaallisuutenne nyt on ?
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä sinä kysyt?! Vai luuletko todella, että nykyinen suomalainen kansa olisi kovinkin isänmaallista ja suomenmielistä?
Olisipa kansamme sellaista, niin ei olisi mitään hätää eikä meidän isänmaallisten suomalaisten ei tarvitsisi taistella ja huolehtia asioista... - Anonyymi
No mun mielestä suurin säästö saadaan lakkauttamalla 200-paikkainen eduskunta. Äskeisessä keskustelussa mm.Kulmuni intoutui taas kerran aggressiiviseen huutoon ! Pitäiskö mennä ihan psykologille... Mutta muuten yksi ammattimainen virkamieshallitus saisi aikaan paljon enemmän ja halvemmalla. Sellainen hallitus panisi kaiken painon kotimaiseen tuotantoon, kilpailuttamiseen ja ostovoimaan.
- Anonyymi
Suurin osa kansasta äänestää kyllä isänmaallisia Perussuomalaisia, tai muuten itse on melko välinpitämättömiä ja uinuu uskossa että hallitukset hoitelee muka niiden asioita.
- Anonyymi
Eduskunnan lakkauttaminen ei onnistu.
Mutta eduskunta voitaisiin jakaa kahtia.
Eli joka puolueesta 50% pois.
Ottaen huomioon että joka edustajalla on myös henkilökohtainen avustaja.
Säästöt olisivat huomattava etu suomen bruttokansan tuotteelle.
Samoin suomen ministerit voitaisiin puolittaa.
Ainoa ongelma on se että näistä asioista päättää eduskunta?
- Anonyymi
Oikeistopopulistit ja muka-isänmaalliset ihmiset ovat takinkääntäjiä tai muuten vain sekaisin. Tärkeintä on vain haukkua ja solvata muiden puolueiden jäseniä ja periaatteita. Kun kalikka kalahtaa omaan nilkkaan niin meneekin sormi suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299