Kuinka saan miehen kiinnostumaan

Anonyymi

Olen ihastunut erääseen mieheen. Hän on minua vuoden nuorempi, olen 38v. Hän on sanonut minulle humalassa että tykkää minusta, ollaan nähty 3kertaa ja hän on ollut minun luona yötä.. nyt on mennyt kohta viikko ja häneltä ei ole tullut viestiä... itse en haluais tyrkyttää itseä niinpä odotanko turhaan hänen yhteydenottoa? Huomasin hänen käytöksessä että hän muistaa kaiken mitä olen hänelle puhunut... mutta ennen me viestiteltiin melkein päivittäin.. osaako kukaan neuvoa mitä teen?

7

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon aika huono näissä pelikuvioissa, mutta mä yrittäisin odottaa ja antaa miehen tulla luo. Ne niin nopeaan alkavat ottaa naisen itsestäänselvyytenä ja helppona, jos nainen on aina se joka ottaa yhteyttä tai aina sopii näkeminen, kun mies ehdottaa. Kai ne haluaa tavoitella..Mutta joo, mun neuvo on että pidä pää kylmänä- vaikka vaikeeta onkin- tee jotain oikeesti hauskaa, yritä pitää fokus siinä mitä sä haluat, älä liikaa pohdi mitä mies haluaa.

• Anonyymi

Kiitos. Näin yritän toimia. Humalassahan voi sanoa mitä vain mutta kyllä mä uskon että jotain tunteita on minua kohtaan..

• Anonyymi

Joo, ihan varmasti onkin. Mulla on helmasyntinä ihastua täysillä enkä tajua niitä merkkejä, kun mies kyllä tykkää ja viihtyy, muttei kuitenkaan ole yhtä ihastunut kuin minä. Niin sitten aina jään näppejäni nuolemaan. Jostain luin, ettei pitäisi antaa itsestään yhtään enempää kuin se toinenkaan, suojella itseään. Argh, nää alkuvaiheet suhteessa/ tapailussa on niin rasittavia! Tsemppiä teille!

• Anonyymi

Ei herranjumala ei. Eieiei. Odottamalla vaikuttaa vain siltä, ettei ole kiinnostunut. Älkää ikinä, toistan ikinä, kuvitelko että kannattaa odottaa ja odotuttaa, harrastaa mykkäkoulua ja leikkiä vaikeasti tavoitettavaa. Ei se niin toimi.

• Anonyymi

Olette jo aika vanha.. Ette kai luule että kukaan mies nelikymppisella akalla jotain tekee?

• Anonyymi

Tee treffit. Vaikka kahville ulos tai kotiin. Mies tykkää varmasti.

• Anonyymi

Ensinnäkin, mies tykkää siitä, että nainen laittaa itsensä naiselliseksi ja seksikkääksi ja on muutenkin positiivinen. Ei pidä painaa päälle, vaan olla hiukan naisellisen passiivinen, eli vedät puoleesi, etkä paina päälle. Anna miehen olla aktiivinen, ole vähän avuton, pyydä apua, anna miehen tuntea olevansa osaava ja miehekäs. Kehu miestä. Anna miehen olla pomo, johtaja, älä määräile miestä. Älä koskaan arvostele miestä negatiivisesti, silloin menetät pelin. Jos haluat saada miehen ja pitää miehen, arvosta häntä, kunnioita häntä ja kehitä itseäsi naisellisessa viehättävyydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe