Voitin betsafen twisterpokerissa 5 euron panoksella 4000€. Yritin kotiuttaa rahat pankkitililleni, niin ongelmat alkoivat välittömästi.Toimitin pyydetyt dokumentit henkillöllisyydestäni ja tililleni ilmestyi että tilini on vahvistettu.Kuitenkin talletus ja pokeri pysyivät suljettuina.Betsafella alkoi armoton syynäys olisinko syyllistynyt johonkin sääntörikkeeseen, ettei tarvitsisi rahoja kotiuttaa. Olin näpytellyt rekistöröitymisvaiheessa syntymäaikaani vahingossa väärän kuukauden, joka riitti syyksi olla palauttamatta rahojani. Sitten kaivelivat vielä jostakin jo sulkemani toisen pelitilin. Voittamani rahat jäivät Betsafen henkilökunnan virkistysrahastoon ja tililleni palautettiin panostamani summa.Törkeää toimintaa mielestäni! Karttakaa kyseistä firmaa!
Betsafe ei kotiuta isoja voittoja vaan sulkee pelitilisi!
Anonyymi
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184