Saimpas tänään kokea ensimmäistä kertaa tämän naiskehon ihanuuden. Kaikki on ihan ok mutta mietin vain, kun jotenkin veri ei pääse valumaan siteeseen asti. Vain istuessa veri pääsee valumaan jotenkin kunnolla. Onko tämä asia jonka kanssa kaikki kamppailevat vai johtuuko tämä omasta anatomiastani?
Ensimmäiset kuukautiset
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule kyllä sä seuraavat 40 vuotta saa nauttia tästä ihanuudesta.Älä sit itke kun tulee ohivuotoja ja housut ja lakanat on veressä.Jos se susta on ihanaa niin olet onnekas.
- Anonyymi
Jahas, sinne meni se sarkasmiuden taju... Ei en tästä nauti. Ei olisi näköjään alunperinkään pitänyt kirjoittaa tänne kun ei täällä pientä sarkasmia ymmärretä, eikä sitten osata itse kysymykseenkään vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, sinne meni se sarkasmiuden taju... Ei en tästä nauti. Ei olisi näköjään alunperinkään pitänyt kirjoittaa tänne kun ei täällä pientä sarkasmia ymmärretä, eikä sitten osata itse kysymykseenkään vastata.
Sulla on iha tavallinen anatomia.Toi on ihan tyypillistä.Joten ole huoleti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184