tule luokseni heitämme vaatteet pois kaksi miestä alkaa nauttia otan sinulta suuhun hyväilen sinua pakarat peräreikä rinnat voisin suudella sinua saat panna minua jos haluat mies odottaa sinua
runkku seuraa
15
793
Vastaukset
- Anonyymi
Kaks vartta kädes
- Anonyymi
nimen omaan kaksi vartta ja muutakin kivaa
- Anonyymi
Kyllä olisi ihanaa suudella ja hyväillä ja runkata toisiamme alasti!
- Anonyymi
Älä nyt tykkäät kumminkin.Tuu reilusti kaapista ulos ja nauti.Et kai sä muuten täällä roikkuis kullia mielesi tekee.
- Anonyymi
ota yhteyttä toteutetaan tämä ihana sessio kahden kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ota yhteyttä toteutetaan tämä ihana sessio kahden kesken
Sinäkö olet aloittanut tämän viestiketjun? Mua kyllä haluttaisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet aloittanut tämän viestiketjun? Mua kyllä haluttaisi!
kyllä aloitin jos olet halukas kanssani alasti hieroon kullit vastakkain suuteleen panemaan olet mies minun makuuni miten saan sinuun yht.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä aloitin jos olet halukas kanssani alasti hieroon kullit vastakkain suuteleen panemaan olet mies minun makuuni miten saan sinuun yht.
Kiva juttu. En ole juuri nyt kotona ja vähän huonojen yhteyksien päässä, mutta ehdottomasti haluan kehittää juttua, vaikutat sellaiselta kaverilta jonka kanssa olisi kiva rakastella! Missä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu. En ole juuri nyt kotona ja vähän huonojen yhteyksien päässä, mutta ehdottomasti haluan kehittää juttua, vaikutat sellaiselta kaverilta jonka kanssa olisi kiva rakastella! Missä päin olet?
olen riksusta olen valmis lemmen leikkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen riksusta olen valmis lemmen leikkiin
Olet kyllä minun kannalta vähän kaukana! Sääli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt tykkäät kumminkin.Tuu reilusti kaapista ulos ja nauti.Et kai sä muuten täällä roikkuis kullia mielesi tekee.
mistä arvasit tule panemaan minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sä jakorasia ole saanut jo tarpeeksesi.Kumminkin kun olet täällä vahtaamassa lisää olet kyltymätön taudin levittäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kait kun kyyläät yöt täällä ja haet seuraa seksiin peräkammariisi.
- Anonyymi
Jokosta stondis päällä ja kirkast
- Anonyymi
kyllä voi kyllä mä voin tetäkin ig Lego ritari
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111