Ota<tin tuossa dna- testin ja siellä tuli sellainen suku vastaan Heijamo. Sukupuussakin on sama ja siellä on tietoa sen nimisten asuneen joskus Lieksassa. Täällä on ollut noita vanhoja sukuja ums. tuntevia, niin kysyisin heiltä, että tietääkö joku Heijamoista.
Tunsiko tai tietääkö joku?
12
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täällä varmaan on sellaisia jotka tietää jos vain huomaavat.
- Anonyymi
Lieksa on aina ollut niin pieni paikka että aina joku löytyy joka tuntee.
- Anonyymi
Kirjoitin tietoja kyseisestä perheestä, mutta viesti poistettiin. Se siitä sitten.
- Anonyymi
Kirjoita uudestaan ja sopikaa aika mihin kellonaikaan sen lähetät.
Tuskin ylläpito ennättää ihan saman minuutin aikana sitä poistaa, vaikka Lieksan palsta onkin erityistarkkailussa! Muualle voi lähettää melkeinpä mitä tahansa sisältöä.
Tunsin ja tiesin jonkun, mutta en koko perhettä tuntenut, joten antaa hänen joka sanoi tietävänsä vastata.
- Anonyymi
Ytimessä ovat seuraavat tiedot uima kilpailu päättyy sunnuntaina noin kello neljä vuotta sitten ja äimän huolimatta siitä että neuvottelut kestää niin KAUAN kunnes foorumi alkaa olla savisuus ja juhlitaan kotimaa päivitetty viimeksi hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ytimessä ovat seuraavat tiedot uima kilpailu päättyy sunnuntaina noin kello neljä vuotta sitten ja äimän huolimatta siitä että neuvottelut kestää niin KAUAN kunnes foorumi alkaa olla savisuus ja juhlitaan kotimaa päivitetty viimeksi hissanmaik
Oletko taas kotiutunut.
- Anonyymi
Eikö kukaan voi kertoa, ja ikävä juttu jos on tieto poistettu, en ehtinyt nähdä.
Aloittaja.- Anonyymi
Jos viestissä on nimiä, kuten vastauksessa oli sekä etu- että sukunimiä, sellainen viesti poistetaan välittömästi. Näin kävi tässäkin tapauksessa.
- Anonyymi
Voisiko joku kertoa vaikka ilman nimiä, mitä he tekivät ja jotain muuta tietoa, mutta ilman nimiä
Vastasin ilman nimiä, mutta vastaus poistettiin aika nopeasti.
Eli tyyli jatkuu, mutta miksi?- Anonyymi
kamuttaja kirjoitti:
Vastasin ilman nimiä, mutta vastaus poistettiin aika nopeasti.
Eli tyyli jatkuu, mutta miksi?Uusi ennätys ja muistamisesta minun pienelle koululle vökuyt kuuupå niillä ei ottanut yhteyttä ja 6mg umpeen umpeq hissanmaik
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135