Tehdäänkö juhlaa nyyttäriperiaatteella herkkuja vai onko lämmin tapsa ainoa vaihtoehto?
Venetsialaiset Kaunissaarelaiseen malliin
25
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa blandata muilla Pernod Ricard Finland Oy tuotteilla esimerkiksi Carillollla.
Kyllä siitä hyvä tulee. - Anonyymi
Aperitiiviksi suullinen taskulämmintä tapsaa, siitä se sitten jatko muotoutuu.
- Anonyymi
Hoh hoijaa.
- Anonyymi
Täten ilmoittaudumme venetsialaisiin.
Reino ja Anneli - Anonyymi
Tarkoitat varmasti muinaistulia. Venetsialaiset on länsirannikon juttu
- Anonyymi
Tapio metsän jumala , mmm...
- Anonyymi
Löydänkö vuokista laguuniin, jos haistelen muinaistulija vai pelkästäänkö tapsan käry minua opastaa?
- Anonyymi
Tapsan aromista tuoksua seuraamalla voit navigoida Vuokista Kaunissaareen.
- Anonyymi
Vaihteleeko tapsan voltit ja maku erän mukaan vai onko tasalaatuista?
- Anonyymi
Tarkoitatko, ettää onko erantoa otettava huomioon suunnistuksessa?
- Anonyymi
Kehitys kehittyy ja Reinokin on nykyään hienostuneempi. Reino osaa tehdä nykyään hienoja drinkkejä. Siihen kuuluu taskulämmin tapsa jossa lilluu pari mustikkaa! Tarjoilu tietysti ihan lasista (jos on puhtaita laseja).
- Anonyymi
Käytetyistä kertsimaskista ja risunpätkistä saa rinksuihin kivat päivävarjot. Paras tulee Annelin maskista jossa mukana myös maku...
- Anonyymi
kyn vaan 'tankkaamassa' mun Barlitin ja perä litussa kohti keskilaituria! Ottaks joku köyden vastaan?
- Anonyymi
Selvin ottaa, selvä se.
- Anonyymi
Paljonko mä tuon sitä Helapää-lenkkii? Tapsaa ja liiterin punasta kyytipojaksi. Näillä mennään ja ei kun Sir Anthony Perkins tulille.
- Anonyymi
Tuo nyt aluks yks kuormalavallinen.
- Anonyymi
Taskulämmin Tapsa, Helapää-makkara, punainen maito ja Anneli kyytipojaksi, nam!
- Anonyymi
Muinaistulet ei täällä sammu koskaan,,,
- Anonyymi
... vaan ihan jotain muuta saattaa joskus sammua.
- Anonyymi
Illan ruskoon vaikeaan...
Onko sitä CA eskaaderia jo tulossa? - Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset käykö sitten siellä yleisessä vessassa. Reinolla on taas maha sekaisin.
- Anonyymi
Liian myöhään varoitit...
- Anonyymi
Täältä saa kerättyä herneitä pulloon :)
- Anonyymi
Annelia ei lasketa.
- Anonyymi
Tulis ny joku hurrikaanin häntä, että CA:t pääsis keskilaiturille. Tapsa kylmenee ja menettää makunsa. Olen noita Helapää-lenkkien päiväyksiä jo vähän katellut... Reiskan maha on möyriunyt siihen malliin, että joku norovirus sillä saattaa olla. Barlitit ja muut upparit ovat myös tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337