sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin ihana. Sanoi että voisin alkaa lastensa äidiksi kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga naisista. Tietysti haluan olla lapsilleen äiti ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona.
On kiva määrätä ja leikkiä äitiä tai olen sitte äiti kun muutan miehen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin äitinä oloa.
On kiva olla äiti ja saada mies joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat taloon. Äitinä olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille.
Ollaan seukattu salaa yhden miehen kanssa
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä hätää, tulet sinäkin lihomaan !!
- Anonyymi
Taitaa olla kirjoittajan haaveilemaa koko juttu. Ei ole totta toi.
- Anonyymi
Se on sen yhden provoja, joka tekee kaikki aloitukset.
- Anonyymi
Ollaan seukattu salaa yhden naisen kanssa
sillä on perhe mutta nyt sanoi et jättää perheensä kun olen niin komia. Sanoi että voisin alkaa lastensa ISÄKSI kun entinen on niin lihava. Ei tykkää lihavisga miehistä.Tietysti haluan olla lapsilleen ISÄ ja on kivaa alkaa komentamaan ja rähjäämään. Voi teettää kaikki kotityöt ja olla ite vaan kotona ja autotallissa.
On kiva määrätä ja leikkiä ISÄÄ , tai olen sitte ISÄ, kun muutan naisen taloon kunnes se entien saa kamansa perjantaina pois. Nyt sai tietää meistä mutta lapset olen nähnyt aiemmin, harjoittelin ISÄNÄ oloa.
On kiva olla ISÄ ja saada nainen joka on kiva. Saa nähä miteen exänsä naama venähtää kun tuon omat tavarat ja autoni taloon. ISÄNÄ olo alkaa sitten ja on kiva kun olen korvaamaton lapsille ja naiselle. - Anonyymi
Kiva mies tiettyyn painorajaan saakka. 😂
- Anonyymi
Koita päästä yli katkeruudestasi. Kirjoituksesi on kuin esiteinin päiväkirjasta
- Anonyymi
Olet sairas, apua on saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337