Jos olet ujo, ja nainen on useasti alkanut juttelemaan sulle, koulussa sekä somessa (itse aloitin seuraa), ja mies on alkanut vastailemaan, niin teetkö aloitteen joskus ja pyydät ulos? Vaikka olisit kuinka ujo?
Tai yleensä - kyselisitkö kuulumisia esim somessa? Tarkoittaako että ei ole vastannut vähään aikaan että häntä ei vain kiinnosta??? Paljon ei olla viestitelty mutta kuitenkin, en kehtaa tyrkyttää itseäni... Harmi kun hän ei tiedä, että en mä koskaan kenellekkään miehelle juttele somessa :/
Millainen on ujo mies
Anonyymi
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nainen aloitti niin turha odottaa aloitetta mieheltä.
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Tekstuurit jo muistuttavatkin menneistä. Olevuus kannattaa niin kauan kuin on. https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012