Noin 4h unien jälkeen. Se menee sitten leffojen katteluks ennen töihin menoa. Saatan viellä romahtaa ennen sitä. En kuitenkaan tunne itseäni välttämättä väsyneeksi..
Miksi herään aina yöllä klo:2?
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma myös täällä. Välillä pääsen heti nukkumaan ja välillä menee parin tunnin valvomiseksi.
Ja aina samaan aikaan tulee herättyä klo. 2. - Anonyymi
Liittyisikö jotenkin syvän ja rem-unen vaihtumiseen? Itse menen nukkumaan n. klo 11 ja herään ennen viittä. Mutta koska olen insuliinidiabeetikko, olen muutenkin tottunut tuolloin heräämään ja mittaamaan verensokerin. Nyt vaan en enää saa viiden jälkeen lainkaan unta.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa muutama vuosi sitten minullakin unirytmi muuttui tuollaiseksi. Ensimmäinen nukkumisjakso n. 3-4 h ja useimmiten silloin käväisen vessassakin. En kuitenkaan sytyttele valoja ja palaan heti nukkumaan. Yleensä nukahdankin uudestaan noin pariksi tunniksi ja sitten onkin aamupalan aika. En ole enää työelämässä, niin jos vielä aamupalan jälkeen tuntuu olevan unihiekkaa silmissä, tunnin tai parin torkut ja sitten onkin kohtuullisen pirteänä päivään.
Joitakin kertoja olen tarkkaillut unen laatua aktiivirannekkeella ja uni on melkoista "ripellystä" ja käyrien mukaan jopa lyhyitä heräämisiä vaikka itse ei niitä havaitse. - Anonyymi
Kannattaa käydä täydellisessä terveystarkastuksessa. Syömä tottumukset voi myös vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728