LADEC ei ole yrityksille tarpeellinen. Noin muutama kymmentä pientä putiikkia on älynnyt, miten tällaiset himmelit toimii ja lypsävät verorahoja omaan toimintaansa, eikä yhteisö hyödy, päinvastoin. Palvelut eivät ole tarpeellisia ja niissä on selvä osaamisen puute. Tämä on helppo todeta katsomalla kuka käyttää tätä himmeliä ja ketkä eivät käytä vaikka kirveellä uhkaisi (niitä yrityksiä joita eniten tarvitsemme). Kuvio pyörii näppärästi, käenpoika pitää sopivasti suuta auki ja tilanteelle sokea emo ruokkii. Näitä rahareikiä veronmaksajan säkissä on muutama muukin. Haloo politiikan uneksijat!
Nappulakerho LADEC omarahoitteiseksi
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kuntapolitiikan saamattomuus, meiltä kerätyt veroeurot ei kiinnosta näitä Lahden kyläpoliitikkoja. Jukka Rantanen osaa hämäämisen, miten ollaan tekevinään, kukaan ei ole tekemisen tuloksista kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204