Leena Marikan 27.7.2020 näkemä uni sotatilasta
Näin järkyttävää unta: hävittäjät lensivät matalalla, kerrostalojen ylimpien kerrosten kohdalla. Ne ampuivat jotain tärkeitä kohteita, kuten erästä niemeä, jossa on kristittyjen ja juutalaisten kannalta tärkeä kohde. Unessa uskova ystäväni sanoi minulle: ”Tietysti ennen joulua!” Vähän sellaista Venäjä-islaminusko-Hitler- meininkiä oli eli kristittyjä ja juutalaisia vastaan.
Näin miten rakennuksia syttyi palamaan ja teitä oli poikki. Vihreäpukuiset sotilaat, joilla oli viininpunaiset baskerit päässä, alkoivat kuvata salaa suomalaisia ja myös julkisesti ja röyhkeästi. Varsinkin toipilaita ja heikoimpia kuvattiin. Itsekin ajoin autolla karkuun tällaista kuvausta, autona minulla oli Lada. Kaikkialla oli pelkoa, ahdistusta ja kaaosta.
Leena Marikan 27.7.2020 näkemä uni sotatilasta
24
68
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä "testaa" Suomen reakointia ilmatilarikkeestä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006584542.html?ref=rss
- Anonyymi
Vei hellan lutuna. Enpä ole tuollaisesta koskaan kuullut.
Mistä näitä sekopäitä sikiää? - Anonyymi
Minä näin viime yönä unta, että pyörin aluksi jossain harrasteautoporukassa, ja sitten venäläiset ottivat minut jostain syystä kiinni ja toimittivat karjavaunissa Siperiaan. Onneksi Siperiassa oli sentään jonkinlainen avovankileieri, että pääsi kaupungille pyörimään.
- Anonyymi
"Vihreäpukuiset sotilaat, joilla oli viininpunaiset baskerit päässä"
Mitä joukkoja? - Anonyymi
Pihon sivuille lähettyjä pikaviestejä:
Reijo toukokuussa 2020
Ystäväni Filippiineillä kertoi jo 8 vuotta sitten näystä, jossa hänelle kerrottiin vuoden 2020 olevan se vuosi, jolloin ongelmat tulevat. Nyt tänään hän kertoi, että nyt on 4 kk aikaa kolmanteen maailmansotaan. Nyt on etsittävä ja valmisteltava turvapaikat, aikaa ei ole hukattavaksi.
Osmo heinäkuussa 2020
Minulle tuli unessa 2020 kevättalvella viesti :3 maailmansota on tulossa ,se alkaa kaukana teidän maastanne .- Anonyymi
Emme odota sotaa vaan Kristusta!
Tuskin kolmas maailmansota tulee seurakunnan aikana, paikalliset sodat tulee kuulolle lisääntymään medioiden kautta. - Anonyymi
Kaukana teidän maastanne tarkoittanee Etelä-Kiinan merta.
- Anonyymi
Rukoilin tässä eräänä yönä, ja tuli tälläinen ajatus, "varoitus! Suuri on syttymässä."
Rukoilin kielillä ja välillä tulee tälläisiä "ajatuksia" kielilläpuhumisen perään.
Oliko Jumalasta, en uskalla varmaksi väittää.
T. uskova täältä Etelä-Karjalasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme odota sotaa vaan Kristusta!
Tuskin kolmas maailmansota tulee seurakunnan aikana, paikalliset sodat tulee kuulolle lisääntymään medioiden kautta.Mutta me uskovat olemme täällä myös lopunaikana, eli kun tulee pedonmerkit ym, niin me olemme täällä silloinkin. Mutta Jumala varjelee omiaan silloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta me uskovat olemme täällä myös lopunaikana, eli kun tulee pedonmerkit ym, niin me olemme täällä silloinkin. Mutta Jumala varjelee omiaan silloinkin.
Selkeää Raamatun opetusta tässä:
Ilmestyskirja. Luku 6. Osa 1/2
https://www.tv7.fi/vod/player/71815/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilin tässä eräänä yönä, ja tuli tälläinen ajatus, "varoitus! Suuri on syttymässä."
Rukoilin kielillä ja välillä tulee tälläisiä "ajatuksia" kielilläpuhumisen perään.
T. uskova täältä Etelä-KarjalastaAnteeksi, siis "suuri sota on syttymässä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. uskova täältä Etelä-KarjalastaEt pysty todistamaan kuka olet.
- Anonyymi
Näin viime yönä uninäyn: olin nuhdellut joukon pomoa jonka jälkeen kokoonnumme sisätiloihin, huomasin lähinnä ovea olevassa huoneessa pomon jolla oli sotilaskivääri, tunsin tilanteen tosi uhkaavana, pomon kavereita oli mun huoneessa jotka katsoivat vihaisesti, annettiin ymmärtää, elävänä et lähde täältä.
Sanoin, ilosanomaa vain olen julistanut, mutta ymmärsin etteivät kuulijat ymmärtäneet kieltä ja samalla jo ikkunan kautta siirryin rakennuksen ulkopuolelle. Ikkunaan katsoessa näin edelleen kostonvihaiset katseet.
Raamatussa sanotaan: tyhmä käy kohti vaaraa mutta viisas väistää vaaran.- Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006599416.html
"Jevgeni (33) kuvailee maansa tilannetta kamalaksi – pelkää läheistensä puolesta (päivittäin): ”Hallituksemme ei tiedä mitään inhimillisyydestä"
Unia näkee jokainen. Mutta kuka näkee edessään näkyvät mahdolliset viestit? Kuva oli jaettu kolmeen osaan. Pitäisikö asia ymmärtää näin: "sijalla 33 olevat kuvailevat maansa tilannetta loistavaksi. Heidän ei tarvitse pelätä läheistensä puolesta, eivätkä tiedä mitään inhimillisyydestä"? Vai tietävätkö "jotain", jos kaikki jutussa olevat väitteet täytyisi kääntää toisinpäin? Olenko ainoa, joka taas tämänkin on tajunnut? Tuo luku on luvun 11 kanssa esiintynyt useammin kuin koskaan aiemmin, korona pandemian yhteydessä.
Mutta kansaa ei kiinnosta. Enemmän heitä kiinnostaa tarttua aseisiin tappaakseen kaltaisiaan "vihollisina". Ja äärimieliset nauraa, koska kansa "todistaa näin olevansa eläimiä".
Kansa ei ole huolissaan oppiensa vähyydestä ja opetuksensa puutteesta, mutta se on huolissaan jos profetiat sodasta toteutuvat. Heidän pitäisi olla näin ollen huolissaan omista aivoistaan ja kyvystään ajatella asioita ihan itse.
- Anonyymi
Totta tai tarua. Vauva.fi -keskusteluun tällainen viesti huhtikuussa: "2018 näin jatkuvaa painajaista, että tulee tappava tauti, joka muuttaa maailmaa. Sen jälkeen tahti vain kiihtyy ja alkaa kolmas maailmansota."
Elokuussa vauva.fi: "Olen jo puoli vuotta sanonut että nyt vasta harjoitellaan kun nurkan takana odottaa vielä isompi katastrofi."- Anonyymi
Linkkiä sitten jos mahdollista. Mutta toisaalta: jos tuossa on perää, on perää myös siinä, miksi mahdollinen ennustettu profeetta, shamaani tai tietäjä on tullut ja toiminut, ja miksi taustalla häätää paholaismaisessa ongelmassa oleva mies, joka olisi sairauttaan valmis ottamaan hänen paikkansa. Hän ei kaikesta päätellen pelkää tai kunnioita Jumalaa.
Mutta profeettaan tuskin uskotaan, vaikka jutut ovat tyyliä Jeesus vs. kuvainnolliset kirjanoppineet, joita nykykristityt ovat. Jeesus tunsi kirjoitukset, mutta hän ei noudattanut niitä. Hän ei uhrannut, koska tiesi, ettei Jumala uhreja tarvitse, mutta käski parantamaansa henkilöä suorittamaan uhrauksen "todistukseksi kirjanoppineille". On huomattavaa, että Jeesus käski tehdä sen todistukseksi. Nykymeininki on samankaltaista. Asioita voisi hoitaa toisinkin, jos ei olisi uskonoppineita vaatimassa merkkejä "oikeauskoisuudesta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä sitten jos mahdollista. Mutta toisaalta: jos tuossa on perää, on perää myös siinä, miksi mahdollinen ennustettu profeetta, shamaani tai tietäjä on tullut ja toiminut, ja miksi taustalla häätää paholaismaisessa ongelmassa oleva mies, joka olisi sairauttaan valmis ottamaan hänen paikkansa. Hän ei kaikesta päätellen pelkää tai kunnioita Jumalaa.
Mutta profeettaan tuskin uskotaan, vaikka jutut ovat tyyliä Jeesus vs. kuvainnolliset kirjanoppineet, joita nykykristityt ovat. Jeesus tunsi kirjoitukset, mutta hän ei noudattanut niitä. Hän ei uhrannut, koska tiesi, ettei Jumala uhreja tarvitse, mutta käski parantamaansa henkilöä suorittamaan uhrauksen "todistukseksi kirjanoppineille". On huomattavaa, että Jeesus käski tehdä sen todistukseksi. Nykymeininki on samankaltaista. Asioita voisi hoitaa toisinkin, jos ei olisi uskonoppineita vaatimassa merkkejä "oikeauskoisuudesta".Taisin oppia taas jotain osin kellon ajasta ja jäljelle jääneiden merkkien määrästä (4115). Nyt tiedän miksi kaksoistornit, joista ihmiset eivät tajua mitään, tuhottiin juuri silloin, ja muslimit eivät noista asioista tiedä mitään, joten:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000433790.html
Presidentti Mahmud Ahmadinejad sanoi puheessaan, että syyskuun 2001 terrori-iskut olivat veruke hyökkäyksille Afganistaniin ja Irakiin. Ensin salista poistui Yhdysvaltain valtuuskunta ja sen jälkeen EU-maiden edustajat.
- He uhkaavat pakotteilla ja sotatoimilla kaikkia, jotka kyseenalaistavat holokaustin ja syyskuun 2001 tapahtumat, ja käyttävät tässä hyväkseen imperialistisia mediaverkkojaan, jotka ovat kolonialismin vaikutuksen alaisia, Ahmedinejad julisti.
IL:
"YK:n ja yleisten globaaliasioiden yksikön päällikkö Katri Viinikka kertoi..., että ... puheita Yhdysvaltain osallisuudesta terrori-iskuun pidettiin liian pitkälle menevinä.
- Suomi piti hänen puhettaan sellaisena, että siinä ylittyivät rajat selvästi. Etukäteen oli keskusteltu (sovittu), miten toimia, jos puheessa on jotain hyvin loukkaavaa Israelia, EU:ta tai EU:n keskeisiä kumppaneita kohtaan"
Ota selvää ketä ei saa arvostella, ja tiedät kuka hallitsee. -Voltaire-
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/kaijaolinarvola/248987-mielipide-ei-ole-totuus/
"Oppiaksesi kuka hallitsee sinua, selvitä, ketä et saa arvostella, perussuomalaisten presidenttiehdokas Laura Huhtasaari sanoi Satakunnan Kansan videohaastattelussa 3.5.2016"
Diktatuureja ei saa arvostella.
Mitä se demokratia sitten on? Se on sama, kuin valtion liput? Kunhan ihmiset näkevät ne, niin opetettuina uskovat tietttyihin asioihin. Kankaan palalla hallitaa ihmisten uskoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta profeettaan tuskin uskotaan, vaikka jutut ovat tyyliä Jeesus vs. kuvainnolliset kirjanoppineet, joita nykykristityt ovat. Jeesus tunsi kirjoitukset, mutta hän ei noudattanut niitä. Hän ei uhrannut, koska tiesi, ettei Jumala uhreja tarvitse, mutta käski parantamaansa henkilöä suorittamaan uhrauksen "todistukseksi kirjanoppineille". On huomattavaa, että Jeesus käski tehdä sen todistukseksi. Nykymeininki on samankaltaista. Asioita voisi hoitaa toisinkin, jos ei olisi uskonoppineita vaatimassa merkkejä "oikeauskoisuudesta".Pyysit linkin: https://www.vauva.fi/keskustelu/3703831/nain-marraskuussa-nayn-koronasta
- Anonyymi
Profetioita mm. Suomen katkaisemisesta sodan takia on tullut, mutta:
https://beltsassar.wordpress.com/tag/uusi-maailmanjarjestys/page/2/
Venäjä tulee jakamaan Suomen kahtia ottaen pohjoisen puskurivyöhykkeeksi ja reitiksi Norjaan. Eikä ainoastaan profetioissa, vaan myös Cold Response 2012 sotaharjoituksen yhteydessä Suomen upseerikunnan jäsenen kommentti vahvisti tulevaa kolmannen miekan iskua:
"Puolustusvoimien alasajon myötä alueelliset merkitykset korostuvat. Puolustusvoimien pääesikunnassa on olemassa päivitetty suunnitelma Suomen katkaisemiseksi Oulun korkeudelta. Koko Suomea on jo nykyisellään mahdotonta puolustaa. Lappia ei kyetä – eikä aiota – puolustaa".
Petruksen uni (1980)
Suomi hiljaisesti myöntyen antoi pohjoisosan ja osan Itä-Suomea Venäjälle hyökkäysväyläksi Ruotsiin ja Norjaan. Näin Venäjä valloitti Ruotsin lähes kokonaan ja Pohjois-Norjan. Ja tässä unessa Venäjä antoi Suomelle myönnytykseksi,... Karjalan kannaksen ja osan Vienan Karjalaa. Raja vedettiin siinä unessa suunnilleen Oulusta Äänisjärveen ja siitä sitten Syväriä myöten Laatokkaan, ja Karjalan kannas saatiin aina Rajajokeen saakka. Näin Suomi muistuttaa polvillaan rukousasennossa olevaa henkilöä.
Tukholman profetia (1984)
Teille jää vain yksi paikka, mihin te voitte paeta, kun ahdistuksen päivät tulevat, sanoo Jumala ja se paikka on Jumalan Sana. Suomen kansa, ... talvisodan raskaina päivinä te rukoilitte Minun edessäni. Jokaisesta kirkosta nousi rukous Minun kasvojeni eteen. Te kannoitte kärsivän kansanne kohtalon Minun eteeni. Minä muistin teitä ja Minä siirsin teidän kohtalonne hetken.
Mutta nyt hyvinvoinnin ja rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä, te kirkkojen etumaisina olevat, teidän tehtävänne tuntuu olevan häpäistä Minun Sanaani.- Anonyymi
Kuka näkikään sen unen tai näyn, missä ääni sanoi: "ihmiset (tai suomalaiset) lapista pois" tai "lappi tyhjäksi"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näkikään sen unen tai näyn, missä ääni sanoi: "ihmiset (tai suomalaiset) lapista pois" tai "lappi tyhjäksi"?
No nyt löyty. Oli minulla kokoelmissa. (moniko täällä harrastaa tiedon keruuta?)
Jukka Piirosen uni 9.2.2012
Jumala puhui minulle aamulla, kun olin vielä unessa. Hän sanoi: "Suomalaiset pois Lapista!" Sanojen sävy oli käskevä ja terävä.
Ja tuo käsky annettiin jo 8 vuotta sitten. - Anonyymi
Tuo katkasu homma on hyvä, koska hallinnon ja armeijan on oltava viisaita tietääkseen milloin on jätettävä se, mistä ei voi/kannata enää pitää kiinni, jotta suurempia kokonaisuuksia saadaan pelastettua.
Jotkut Naton kannattajat näyttävät haluavan pelastaa koko Suomen välittämättä siitä paljonko tuhraantuu sotavoimia, ja syttyykö kenties 3, maailmansota.
Sen puoleen en ihmettele, että jos näyt osa Suomen hylkäämisestä kertovat enemmänkin järjen käytöstä.
Paha juttu on se, että jotkut näyttävät pitävän tapahtumaa lopullisena, eli he siinä vaiheessa uskovat, että kehitys pysähtyy, ja että ehdottomuus astuu kuvioihin, eli he kieltävät biologian valtion nimissä.
- Anonyymi
Näin unta, että ihmiset osoittelivat sormella Venäjää ja sadattelivat ja sylkivät vihaa ja latteuksia. Omia syyteltiin venäjämielisiksi, jos eivät palvoneet länttä ja velkaunionia, tai jos eivät ottaneet osaa sadatteluun ja sylkemiseen. Sitten heräsin ja totesin, että olipa harvinaisen todentuntuinen uni.
- Anonyymi
Valtio ja lait on tahroja paperilla. Sen takia siitä täytyy osata päästää irti, koska:
Missä kaikki ajattelevat samanlailla,
ei kukaan ajattele kovinkaan paljon.
Siksi henk.kohtainen luovuus on sielun suurin voimavara, ja se ylittää ruumiillisen, matemaattis-rationaalisen älykkyyden päätöksenteoissa.
Sielun tietoisuus koodautuu ihmisen geeneihin, ja sieltä se heijastuu ajatuksina meidän tietoisuuteemme, ja sieltä tajuntaamme.
Omalla tahdolla ja kyvyllä kontrolloida omia ajatuksiaan on suuri merkitys itsensä opettamisessa.
Asenteen tulee olla erinomainen itseään kohtaan, eikä kuolemaa tarvitse pelätä.
Kuolema on vain siirtymä vaihe, missä sielu lähtee takaisin henkimaailmaan ja ajattomuuteen (ajatuksissa ei ole fyysistä aikaa), siksi sitä ei tarvitse pelätä.
Kyky koko maan puolustamiseen olisi suotavaa, mutta ylistetty olkoon se armeija, joka ajoissa tajuaa päästää irti siitä, mitä ei voida puolustaa, säästääkseen voimavarojaan suuremman puolustusarvon alueelle ja sen keskiöön, ja voimaannuttaakseen sitä ympäröivän alueen, ja etenkin sen sisäalueen niin, ettei sitä kautta voida keskiöön päästä, paitsi loppuun kulumalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863