mitä puitten oksia saa hamsterille antaa jyrsittäväksi?pitääkö oksat pestä ensin?ja saako rairuohoa antaa hamsulle?
oksia hamsterille??
7
6465
Vastaukset
- Manna
Ainakin pajun oksia muistaakseni voi antaa, mutta ne täytyy laittaa uuniin (en valitettavasti muista asteita/aikaa..) eikä siis pestä! Niitä saa kyllä ihan eläinkaupoista "valmiina", jos haluaa päästä helpommalla :)
- Hamsteri
Kyllä hamsterille saa antaa oksia mut niitä pitää pestä ensin vedellä... Omenapuun oksista ne tykkää tosi paljo...(Ainaki mun hamsut)
- <3 Hamsters
Mä ainankin annoin (kasvatin sille ihan omaa) rairuohoa, eikä se ainankaan vielä oo kuolla kupsahtanu.. Ei se myrkyllistä oo, siitä oon varma.. :)
- mindy
No moi!
Saa hamsuille rairuohoa antaa, ja omenapuun oksia saa antaa. Puhdista ne huolellisesti!
Onnea sulle ja hamsulles,
mindy ja hamsunsa Vili
- LottaJ
Hamsut pitävät omenapuunoksista ja niille riittää vain pesu, jos taas haluat esim. pajua niin ne laitetaan uuniin, netistä varmasti löytyy tarkemmat ohjeet. Oma hamsuni ainakin tykkää kaikesta luontoperäisitä leluista ja aktiiviteeteista. Mukavia hetkiä teille!
- Anonyymi
Rairuohoa saa antaa hamsterille oksista en tiedä.
- Anonyymi
Saako hamsterille omenapuun oksia antaa ihan itse kerättyinä? Tai kun tuossa äsken otin yhden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106