Hei! Olen kahden -ärtyneen- vanhemman 12-vuotias lapsi. Vanhempieni suhde on ollut rikkinäinen, väritön ja masentunut jo pitkään! Yhdessä kohdassa niille tuli -taas- riita jolloin esm toinen ei tule kotiin enään kolmeen päivään. Mua on syytettä kans joskus riidoista.
Mun iskä on yks saatanan läski hintti. Se haisee ja pilaa fiiliksen aina. Mua ärsyttää sanooo sitä ”isäks” joten kutsun sitä sen oikeella nimellä. Se ei oo muuten onneks hirveen usein kotona kun se ”yrittää” tehä duunii.
Äiti on ihan ok välillä, mut se ragee 24/7 ja on välil kans yks kehitysvammanen! Se pakottaa mut esm. Kerran tai kaks viikossa mummilaan joka on maalla ja se on ärsyttävää ku siel haisee ja siel on kaikkien lellikkipikkulapsi.
Anteeksi muuten tähän väliin mua raivostuttaa nii tästä ei salee saa mitään selvää 😂
Mut pliis help miten mä saan vanhempien välit huonommiks. Mun elämä helpottaa 50% jos ne eroo ja äidistä tulee iloisempi. Auttakaa🥺
Vanhemmat eivät eroa...
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337