Kyllä olen pettynyt! Tilasin tuotteita kyseisestä firmasta tässä taannoin, jonka jälkeen yritin tavoittaa asiakaspalvelua lukuisin yhteydenottopyynnöin useiden viikkojen ajan - ei minkäänlaista vastausta! Miten voi olla mahdollista? Onko varaa millään yrityksellä näin huonoon asiakaspalveluun tänä päivänä. Olin kuvitellut asioitani vanhan, perinteikkään suomalaisen yrityksen kanssa. En asioi tämän jälkeen enää.
Finlaysonin asiakaspalvelun taso
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et pysty esittämään asiaasi asiallisesti, turha odottaa mitään vastausta. Ei heidän kannata kuluttaa aikaa sinun kouluttamiseen muutaman euron vuoksi.
- Anonyymi
Mä en ole koskaan pitäny finleisonin kuoseista
- Anonyymi
Mistä tiedät miten aloittaja esitti asiansa / soittopyyntönsä... vastaajaan tai muuhun formaattiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät miten aloittaja esitti asiansa / soittopyyntönsä... vastaajaan tai muuhun formaattiin?
Lue aloitus! Onko asiallinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue aloitus! Onko asiallinen?
Aloittaja ei taida itsekään tietää ongelmaansa. Asiakas taitaa tässä tapauksessa olla väärässä. Ehkä ensi kerralla onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056