Jos ette kestä eroa. Se on minun neuvoni teille.
Älkää seurustelko
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä neuvo, vaikka eroa ei välttämättä tulekaan. Todennäköisemmin se kuitenkin tulee, jos pelkää eroa kuin jos ei pelkää.
- Anonyymi
Kyllä se ero sieltä koittaa. Jotkut vain jää asumaan vielä saman katon alle, vaikka henkisellä tasolla ovat ajat sitten eronneet.
- Anonyymi
Miten ohjelmoitu voi olla ihmisen mieli, jos ennen rakkautta on tärkeämpää miettiä miten eron kestää.
- Anonyymi
Kyllä se kannattaa jos ymmärtää siinä vaiheessa. Harvoin kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kannattaa jos ymmärtää siinä vaiheessa. Harvoin kuitenkin.
Ja kannattaa myös miettiä, voisiko ihmisestä erota sopuisasti? On ihmisiä joihin eroahdistus iskee niin voimakkaasti, että toinen voi joutua hengenvaaraan!
- Anonyymi
Ylipäätään itse ihmettelen tätä nykyistä linjaa, kuinka avutonta meillä kansa on itse ei osata mitään, ei kyetä mihinkään yksin, koko ajan täytyy olla joku pitämässä kädestä voi kääk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337