Tässä hetken on ollut itselläni ongelma että yhdynnän jälkeen tulee runsaasti veristä vuotoa muistuttaa vähän niin kuin olisi menkat vaikka ei olisi ja söisin saman aikaan ehkäisypillereitä. Verta saarta hetkellisesti tulla aika paljonkin mutta sitten onneksi tyrehtyy. Mutta näi käy aina yhdynnän jälkeen. Ennen tämmöistä ongelmaa ei ole ollut yhdyntöjen jälkeen ja ehkäisypillereitäkin olen syönyt monta vuotta eikä väli tiputtelua vuotoa ole esiintynyt ennen. Mistähän tämmönen voisi johtua ja vaatikohan tämä vaiva yleisesti ottaen lääkärissä käyntiä
Verenvuoto yhdynnän jälkeen
Anonyymi
5
242
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on kaikki mahdolliset taudit kupasta tippuriin
- Anonyymi
mene heti gynelle. ei ole normaalia ja tulee selvitää.
- Anonyymi
Pitää mennä. Papaan ensimmäisenä. Itsellä oli vakava solumuutos, mikä aiheutti vuodon.
- Anonyymi
Yksi mahdollisuus on että miehellä (oletan että kumppanisi on mies) on bakteeritartunta joka värjää sperman. Itsellä oli kerran, parani nopeasti antibiootilla.
- Anonyymi
Niin siinä käy kun randomina jakaa persettä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882