Lähtee ekalla käyntiin. Kun kaasukahvan työntää eteenpäin, antaa vain puolet tehosta, vaikka kaasu olis täysillä.
Nim. Kesä kohta ohi
Mikä vikana Yamaha 2-tahti perämoottorissa
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
1. Vaihda tulpat, 2. Uusi poltto aine, 3.pudista kaasutin siihen tarkoitukseen tehdyllä aineella. 4. Uusi polttoaine letku. Nuo kun tekee, niin pitäis toimia.
- Anonyymi
1. Paalaa se romu.
- Anonyymi
Mene itse sinne paalauskoneeseen, saatat tulla viisaammaksi.
- Anonyymi
Kaasutin auki ja suuttimet ja suutinputket puhtaiksi . Vanhat bensat kannattaa valutttaa pois.
- Anonyymi
Onko tuorevoitelu kone. Niissähän varotoimena tollainen. Pitäis kyllä summerikin huutaa samalla
- Anonyymi
Jos potkuri on liian raskas taikka vaurioitunut, voi seuraus hyvinkin olla ettei täysiä kierroksia saavuteta, ja tehot tietysti tippuvat kierrosten mukana myös täydellä kaasuvivun asennolla.
Testipenkissä ei yleensä ole potkuria, joten siellä saa sitten edelleen täydet tehot.
Itse moottorin osalta vika lienee polttoaineen syötössä.
Tulpan viat vievät tehoja riippumatta kaasun asennosta, ja vaikuttavat todella paljon käynnistyvyyteen, koska siellä ei ole ongelmaa ei vika voi olla tulpissa. Osa vastaajista ei siis ymmärrä polttomoottoreista juuri mitään, mutta on vaan pakko vastata aiheesta josta ei tietoa ole. Tälläkin foorumilla sellainen on hyvin yleistä käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096