Koiralle tarvikkeita netistä??

girlie87

Tietäisikö joku jonkin hyvän lemmikkieläintarvike kaupan netistä? Plussaa jos on suuri valikoima...En oikein löytänyt googlettamallakaan.... Kiitos (:

10

802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuliini

Pörrillemme kunnon trimmerin, nettikaupasta tai joltakin vähän käytetyn, jossa terät kunnossa!!!!Olisiko kellään myytävänä? Postia vai laittaa:
      maukosar@luukku.com

-kiitos-

• Marika

Ainakin tälläinen sivu olis kuin www.petpark.fi
      Käväisin juuri sillä sivulla ja näytti olevan melko laajat valikoimat.

• keppana
      • vieras

Ebay on tulvillaan ihania koirien asusteita ja kaikkia muitakin tarvikkeita. jos Englanti on hallussa kannattaa sieltä katsella. itte oon tilaamassa pienelleni jotain kivaa kesäsälää ja laukkuja joissa voin häntä kantaa. talvilaukut ei nääs käy kesällä:)

• nanna
        vieras kirjoitti:

Ebay on tulvillaan ihania koirien asusteita ja kaikkia muitakin tarvikkeita. jos Englanti on hallussa kannattaa sieltä katsella. itte oon tilaamassa pienelleni jotain kivaa kesäsälää ja laukkuja joissa voin häntä kantaa. talvilaukut ei nääs käy kesällä:)

ja osoite tohon Ebayn nettikauppaan?

• nanna
        nanna kirjoitti:

ja osoite tohon Ebayn nettikauppaan?

eitarvitsekaan vastata

• googlella
        vieras kirjoitti:

MyPal- lemmikkieläintarvikekauppa. Sain sieltä MOser 1230- trimmerin kahden vuoden takuulla 58euroon 9e toimituskulut!Muualla oli kalliimpi. Olin tyytyväinen ostokseen.

• Trimmaaja
        googlella kirjoitti:

MyPal- lemmikkieläintarvikekauppa. Sain sieltä MOser 1230- trimmerin kahden vuoden takuulla 58euroon 9e toimituskulut!Muualla oli kalliimpi. Olin tyytyväinen ostokseen.

Löytyy edullisimmin koiranäyttelyistä esim Moser Rex 1230 hintaan 62,-,( oli ensimmäinen koneeni trimmaajan uraa aloittaessani yli 10 vuotta sitten ja toimii edelleen loistavasti).

Netistä tilaan tavaroita www.myrskytuuli.com eli Jole tuonnilta saa sekä ammattilaisvälineitä että myös harrastelukäyttöön.Sakset on tosi laadukkaita, lisäksi terottaa koneen teriä ja saksia.
        Muuta kamaa saa esim.www.vaasanelainkeskus.fi.Rotukirjepaperia,hoitovälineitä yms yms.

• Örkki
    • Anonyymi

Musti ja Mirri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe