Ala arvoista palvelua, älkää ikinä ostako heiltä mitään!! Omistaja ei ole todellakaan asiakaspalvelija. Soitin asiallisesti kysyäkseni miten saan selville missä heidän viiniään myydään. No minun ystävä jolla hääpäivä tulossa oli soittanut aikaisemmin ja hermostui kun sama homma oli ollut että ei palvella. Omistaja suytti minua ysyäväni käytöksestä vaikka puhelun alussa pahoittelin ja kerroin miksi on stressaantunut. Hän sanoi ettei hän palvele sinua vaikka minä olin täysin asiallinen!! Eli jos en olisi rehelllusesti maininnut ystävääni ja pyytänyt anteeksi olisin EHKÄ saanut palvelua, mutta minulla on hyvä ihmis intuitio ja tämä tukkuliike kannattaa kiertää kaukaa! Aina liiketoiminnassa tulee kuoppia ja ne ratkaistaan mutta ei sulkemalla luuria asiakkaalle. Eli jos satut vaikka saaamaan väärää viiniä ja reklamoit ehkä hermostuneena tämä omistaja ei kestä sitä. Menee boikottiin!! Tilaan vaikka ulkomailta ennemmin kun annan rahani tälle nihilistille.
Viinitukku/Pirkkala
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937