aina melkein pelkällä ajatuksen voimalla. Ei tule heti mieleen että kenenkään toisen kohdalla olisi ollut vastaavaa.
Mitenhän kävisi nainen jos tulis tosipaikka. Varmaan pötkisin pakoon?
Saat mut kyllä valmiiksi
24
837
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän 😉❤️ tästähän me ollaan kirjoiteltu 😉😘
- Anonyymi
Sä olet pötkinyt jo.
- Anonyymi
Se on paossa palstalla eikä kohtaa tosiasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paossa palstalla eikä kohtaa tosiasioita.
Tuotekoodi on paketille on 150 31 53150. 😉
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
Kuka ja kenet? Jos tämä on mulle niin kerro se mulle. Usko alkaa jo horjua.
- Anonyymi
Taitaa olla molemminpuolista tuo. Kieltämättä olet ajatuksissani aina niinä herkkinä hetkinä kun pitää itseään viihdyttää 😚
- Anonyymi
Yritän kyllä pitää omat ajatukseni niin neutraalina kuin voin ja pääsääntöisesti muissa asioissa. Joskus tosin vähän lipsahti. :)
- Anonyymi
No niin varmoon
- Anonyymi
Mä en kyllä pääsis pakoon, kun sun näkeminen "vie jalat alta", ihan epätodellista tää jo on.
- Anonyymi
Pötki pakoon ja älä ole tuntevasi minua. Teet vain palveluksen.
- Anonyymi
Haittaisko tuo. Nauliinnu mieluummin kuin pötkit pakoon.
- Anonyymi
Samat tunnelmat hänestä sydämeni vallanneesta naisesta. Hän on niin seksikäs, hänen ajatteleminen saa jo haluamaan. Kuuma, ihana ja saavuttamaton🥰
- Anonyymi
Voi Tsiisus Herra Pyhä Sylvi, VARJELE. Aamen 🙏🙏🙏
- Anonyymi
Kesä kohta ohi....siirtosi?
- Anonyymi
Minä en pötki pakoon. Kokeile vaikka..
- Anonyymi
Kaivoit tällaisen melkein kuukauden vanhan aloituksen? :D Joo joo tiedetään, laita viestiä yrvelö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivoit tällaisen melkein kuukauden vanhan aloituksen? :D Joo joo tiedetään, laita viestiä yrvelö.
Yrvelö?
Mutta tuota, luin tän ekaa kertaa nyt. Tää sopis olla häneltä.🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai haluat syliin helliteltäväksi vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrvelö?
Mutta tuota, luin tän ekaa kertaa nyt. Tää sopis olla häneltä.🤭Sopii varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai haluat syliin helliteltäväksi vai?
Riippuu sylistä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu sylistä 🤔
Niin tietysti😘eihän sitä kenen vaan syliin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti😘eihän sitä kenen vaan syliin😉
Ahaa hmmm mm... Hmmm hmmm 🤔😉
- Anonyymi
Oot vaan siinä, kyl se siittä.
En kai nyt sua mitenkään soimais, jos meet vähän skutsille...hei mies..saat suudelman.
T.Se kuuma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728