Juoksiko Jeesus koskaan?

Tärkeä teologinen kysymys tämäkin, ainakin yhtä tärkeä kuin h-aihe. Olen ollut selkävaivainen jo niin pitkään, että olen kuvitellut liikkumisen ja varsinkin hölköttelyn olevan kohdallani ohi. Kaikessa hiljaisuudessa ja salassa olen hieman yrittänyt hölkötellä törmättyäni mielenkiintoiseen menotekniikkaan. https://www.youtube.com/watch?v=oN1x3Ik1t5Y

Oma menoni ei nyt ihan tuolta näytä kuin videolla, mutta pystyn pieniä matkoja lyllertämään ja olo on lenkin jälkeen taivaallinen. Tämä innoittikin kysymykseen juoksiko Jeesus? Arvelisin että eipä juuri. Liikuntaa treenimielessä ei varmaankaan kenenkään tarvinnut harrastaa, liikettä tuli muutenkin. Käsittääkseni ei edes ollut oikein soveliasta aikuisen miehen juoksennella. Paavali kylläkin jossain käyttää esimerkkinä urheilijoita, joten ei aihe aivan vieras ollut juutalaisellekaan, ainakaan Paavalin tapaiselle hellenistijuutalaiselle.

6

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, jeesuksen mielilaji oli Crossfit. Lopuksi harjoitti Cross-trainingia.

• Anonyymi

Tuo on varmaan totta. Uimari hän ei ollut koskapa mieluummin käveli vesistöjen yli.

• Nopeinta vauhtia Jeesus taisi edetä ratsastaessaan aasilla.

• Onnittelut löytämästäsi liikunnan ilosta.

Yksi puolituttuni liikkuu rollaattorilla, ilmeisen jakavaivainen kun on ollut aina. Mutta hän kävelee sen avulla ja väliin istuu rollaattorissa ja potkii toisella jalalla vauhtia. Ja nauttii liikkumisesta.

• Anonyymi

Jeesus käveli vetten päällä, mutta ei juossut.

• Anonyymi

Jeesus käveli ja ratsasti. Sai paljon liikuntaa.

Paavali oli penkkiurheilija ja kova Palestiinan joukkueen kannattaja antiikin olympiakisoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe