Tärkeä teologinen kysymys tämäkin, ainakin yhtä tärkeä kuin h-aihe. Olen ollut selkävaivainen jo niin pitkään, että olen kuvitellut liikkumisen ja varsinkin hölköttelyn olevan kohdallani ohi. Kaikessa hiljaisuudessa ja salassa olen hieman yrittänyt hölkötellä törmättyäni mielenkiintoiseen menotekniikkaan. https://www.youtube.com/watch?v=oN1x3Ik1t5Y
Oma menoni ei nyt ihan tuolta näytä kuin videolla, mutta pystyn pieniä matkoja lyllertämään ja olo on lenkin jälkeen taivaallinen. Tämä innoittikin kysymykseen juoksiko Jeesus? Arvelisin että eipä juuri. Liikuntaa treenimielessä ei varmaankaan kenenkään tarvinnut harrastaa, liikettä tuli muutenkin. Käsittääkseni ei edes ollut oikein soveliasta aikuisen miehen juoksennella. Paavali kylläkin jossain käyttää esimerkkinä urheilijoita, joten ei aihe aivan vieras ollut juutalaisellekaan, ainakaan Paavalin tapaiselle hellenistijuutalaiselle.
Juoksiko Jeesus koskaan?
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, jeesuksen mielilaji oli Crossfit. Lopuksi harjoitti Cross-trainingia.
- Anonyymi
Tuo on varmaan totta. Uimari hän ei ollut koskapa mieluummin käveli vesistöjen yli.
Nopeinta vauhtia Jeesus taisi edetä ratsastaessaan aasilla.
Onnittelut löytämästäsi liikunnan ilosta.
Yksi puolituttuni liikkuu rollaattorilla, ilmeisen jakavaivainen kun on ollut aina. Mutta hän kävelee sen avulla ja väliin istuu rollaattorissa ja potkii toisella jalalla vauhtia. Ja nauttii liikkumisesta.- Anonyymi
Jeesus käveli vetten päällä, mutta ei juossut.
- Anonyymi
Jeesus käveli ja ratsasti. Sai paljon liikuntaa.
Paavali oli penkkiurheilija ja kova Palestiinan joukkueen kannattaja antiikin olympiakisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034