Välini erääseen tuttava mieheen kiristyvät aina kun kerron haluavani naimisiin ja muutaman lapsenkin haluaisin. Olen siis lapseton ja kyseinen mies on varattu perheellinen mies. Mies alkaa aina kiusaamaan ja haukkumaan minua kun tulee keskustelua kyseisestä aiheesta. En usko, että kyseessä olisi mustasukkaisuus miehen puolelta.
Mitä miehellä mielessä?
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi kiinnostamaan.
Miksi olet puhunut toistuvasti noista asioista ja perheenperustamishaluistasi nimenomaan tuolle kyseiselle tuttavamiehelle?
Haluatko hänet puolisoksesi, lastesi isäksi, vai onko siihen joku muu syy että sinun pitää juuri kyseiselle miehelle "avautua"? - Anonyymi
Ihan selvä tapaus, haluaa sun kans sivusuhteen, ja noin sun suunnitelmat haittaa tän suunitelman toteutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823