Homekoira kävi kiertämässä asuntomme myyntiä varten ja merkkasi kaikki viemäripisteet. Lattiakaivot, wc-istuimen ja hajulukot.
Nyt kukaan ei halua tätä ostaa, koska pelkäävät tätä homekoira raporttia. Merkinnät kirjattiin ylös. Ikään kuin hometta olisi näiden viemäripisteiden läheisyydessä. Asumme taloyhtiössä.
Opetus: Älkää ottako homekoiraa kotiinne myyntiä varten. Ainakaan jos koiran ohjaaja ei tiedä mitään rakenteista yms. Nämä raportit jäävät ikuisiksi ajoiksi kummittelemaan.
Vaimoni on altistunut aikoinaan homeelle, eikä hänellä ole koskaan ollut oireita tässä asunnossa.
Homekoira merkkasi, kiitos siitä
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ostaja ottaisi riskin? Ottaisitko itse?
- Anonyymi
Sehän nyt on selvä että homeen haju tulee hajulukoista ja viemäristä. On yleistä että homekoira haistaa nämä paikat ja ohjaajan tulisi se ymmärtää. Jättää ne merkkaamatta tosinsanoen. Tai laittaa edes jonkilainen maininta siitä että haju tulee eittäin todennäköisesti viemäristä/ hajulukosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997790- 1075597
- 2754861
- 494803
- 753574
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274