Tänään ajoi pyörällä ohi joku nuori poika, joka kyseli vastaantulijoilta, että oletteko kuulleet, että Jeesus on tulossa takaisin.
Joku Jeesus-poika
9
70
Vastaukset
- Anonyymi
Joitakin nykyajan hihhuleita tietenkin.
- Anonyymi
onko sulla jokin ongelma noiden pyöräilijöiden kanssa?
jokin pakkkomielle esim.jostain pojasta? - Anonyymi
Tommosille kannattaa vastata: Nyt olen.
- Anonyymi
Jo 80-luvulla sähköpylväissä oli julisteita jossa luki "Jeesus tulee, oletko valmis".
Eipä ainakaan olis kannattanut hengitystä pidätellä, ei oo näkyny vieläkään... - Anonyymi
Olisit ärähtänyt että "Elä leiki perkele jeesusta, iso mies!"
- Anonyymi
No pitääpä ens kerralla sanoo. Jota kuitenkaan toivottavasti ei tule. :D
- Anonyymi
No ,voi se olla aikakin,sen verran paha on maailma,
- Anonyymi
Maailma on nyt parempi kuin koskaan ja on menossa koko ajan parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on nyt parempi kuin koskaan ja on menossa koko ajan parempaan suuntaan.
En tiedä maailmasta, mutta Suomi ainakin oli kaikkien aikojen parhaimmillaan 1980-luvulla.
Siilinjärvelläkin oli mukava asua 80-luvulla, tuli esim. Kasurilan laskettelurinne, jossa pian valmistuttuaan käytiin ala-asteella tutustumassa:
https://www.ski.fi/kasurila/30-vuotta-tayteen-kasurila-juhlii-retrohengessa/
Sitten tuli 90-luvun lama joka pilasi kaiken eikä Suomi ole siitä toipunut koskaan. Koko ajan menee vaan huonompaan suuntaan, verorahamme lahjoitetaan muiden maiden hyväksi emmekä itse saa kuin orjuuttavia käskyjä EU:sta raataa enemmän, pienemmällä palkalla ja maksaa kaikesta enemmän veroina ja kalliina hintoina. Jopa perusasiat, kuten ruoka, liikkuminen ja asuminen on aivan törkeän kallista!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813