Ymmärtäisinkö sinua paremmin jos kokeilisin minäkin?
Vaikka sitä amfetamiinia?
Niin kuin hyvin tiedät, äitisi ON helposti addiktoituvaa sorttia. Kaikenlaiseen olen addiktoitunut, mutten vielä huumeisiin.
Olisiko sen aika nyt, muruseni? Mitäs tuumaat, lapsukainen?
Äiti täällä taas hei
Anonyymi
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö jälkikasvu uskalla vastata ? Miettikääpä oikeasti , jos äitinne yllättäen sekoaisi ja päättäisi kokeilla huumeita?
Nettiä sen alusa saakka käyttäneelle tietotekniikkavalveuteneelle äippäliinille olisi hankintakanavien selvittely noin kymmenen sekunnin homma.
Pystyisitkö elämään sen tosiasian kanssa , että omalla huumeidenkäytölläsi houkuttelsit äitisi huumeriippuvaiseksi?- Anonyymi
On mulla sellainen lääke, jossa efedr, vähän sen kaltainen, antaa boostia. Ihan kiva, mutta yritän olla ilman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813