Käsi sydämelle...

En jaksa enää paneutua tuohon edelliseen juttuun, ku tuota samaa saa lukea joka paikasta. Halusin vaa yhden suoran vastauksen.

Noo... Tulipa tässä mieleen, ku tuota rasisti-sanaa käytetään hyvin herkästi ja helposti, niin kuinka moni oikeasti ees on sellainen ihan aidosti..?
Jos kaikista asioista ei tykkää, niin tekeekö se ihmisestä sellaisen suvaitsemattoman?

Mä en koe olevani rasisti, koska en mollaa ihmisiä värin, enkä kulttuurin takia.

Mites itelläs? :)

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reijohan kolisee vain muiden jo ennalta kehittämiä ajatuksia ja pilaa aitojen perussuomalaisten mainetta älyttömillä kirjoituksillaan sekä tuottaa myötähäpeää perheenjäsenilleen sekä sukulaisilleen.

• Anonyymi

Ressulta syntyy vain järkeviä ja kiinnostavia kirjoituksia, ideoita ja aatteita, jotka kaikki ovat pelkkää asiaa. Ei mitään typerää lässytystä, ei politiikkaa eikä uskonlahkojen välistä tappelua, eli tuota saatanallisen typerää ja joutavaa passkaa - puolueitten sylipainia, ja riihitonttujen tyrkyttämistä - valehtelua ja veisuuta...
        Ressu tosirealistina uskaltaa kertoa asiat niin kuin ne ovat. Vähän niin kuin Mauri Peltokangas, joka tulee laittamaan Kokkolan järjestykseen yhdessä Ressun ja muutaman muun tosisuomalaisen kanssa.
        Joten sossut, vassut, virsut ja runkut varokaa.

• Kuinka moni on kohdannut sen, että ulkolainen aika nopeasti heittää r-kortin, jos joku menee toisin kuin haluaa?

Minä olen sen joutunut kohtaamaan. On todella ärsyttävää, että vaikka asialla ei ole mitään tekemistä ihmisen ihovärin tai muun sellaisen kanssa, niin olet heti rasisti.
      Ajatteleeko tuollanen, että kaikki ovat aina samaa mieltä hänen kanssaan, tai virheitä katsotaan läpi sormien, kun on tietty ihonväri... Kun näin ei käy, niin heti tulee nimitys.

• Anonyymi

Nurmelan Kalevilla on nasevia ja ajankohtaisia kirjoituksia mutta tämä perholainen keskittyy vain itsensä kehumiseen.

• Anonyymi

Kuka on tämä Karvelan Nulemi. En ole koskaan kuullutkaan, vai hetkinen. Onko se sälli, joka huutaa radiokanavilla ympäri maan: "Saa..nan sosialistit, verenimijät, kapitalistit, lahtarit, tappajat, köyhien kurittajat yms...". Ja onko hän se Sieviläissyntyinen metsänomistaja, Ykspihlajan poroporvari, joulukuusen myyjä, Entinen Outokummun herra ja hidalgo, työnjohtaja, etumies ja mestari. Taitaa olla tosi pätevä mies, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka on tämä Karvelan Nulemi. En ole koskaan kuullutkaan, vai hetkinen. Onko se sälli, joka huutaa radiokanavilla ympäri maan: "Saa..nan sosialistit, verenimijät, kapitalistit, lahtarit, tappajat, köyhien kurittajat yms...". Ja onko hän se Sieviläissyntyinen metsänomistaja, Ykspihlajan poroporvari, joulukuusen myyjä, Entinen Outokummun herra ja hidalgo, työnjohtaja, etumies ja mestari. Taitaa olla tosi pätevä mies, hah hah haaa!!!...

Asuin piiiitkäään Kokkolassa, ikinä en ollut sinusta kuullut. Isäni kerran jotain vuosia sitten törmäsi jossain palstalla/keskustelussa sinuun, huomasi heti että olet tyhmä pelle...

• Asiasta toiseen...
      Ihmetyttää nuo jotku pituushyppääjät, ku ne pistää jalkaansa kilpailuihin pöksyt, joissa on kankaassa nuukailtu.
      Ku ponnistelevat, nii se vähäki kangas pakenee...

Siinä sitä sitten kävellään melkeen persus paljaana :[

Olis kyllä itellä epämiellyttävä tunne.

• Anonyymi

Jotkut tykkää esitellä ja toiset katsoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tykkää esitellä ja toiset katsoa.

Nii varmaan tykkääkin esitellä, mut eikö sille esittelyllekki ois muita paikkoja...
        Välillä kamera työntyy melkeen takapuoleen kiinni, ku se hyppääjä nousee sieltä hiekasta..Ei mua kiinnosta kenenkää peräpäätä kattella :{

Miehet kyllä varmasti tykkää :)

• No en ole rasisti, miksi pitäisi?

• Ai, miks pitäis?
        No ei tietenkää pidä :)

Kyllä mun täytyy myöntää itteni puolelta, että mua ärsyttää, ku tuota syrjimisjuttua kohkataan, niin nämä tummat käyttää sitä hyväkseen.

• tinttu-liina kirjoitti:

Ai, miks pitäis?
        No ei tietenkää pidä :)

Kyllä mun täytyy myöntää itteni puolelta, että mua ärsyttää, ku tuota syrjimisjuttua kohkataan, niin nämä tummat käyttää sitä hyväkseen.

Ihmiset ollaan kummallisia.. On se kumma kun ei voida tulla toimeen. Niin, kyllä kai jotkut ulkomaalaiset käyttävät rasisti korttia syyttää suotta.. ☹️

• Kittiechihunen kirjoitti:

Ihmiset ollaan kummallisia.. On se kumma kun ei voida tulla toimeen. Niin, kyllä kai jotkut ulkomaalaiset käyttävät rasisti korttia syyttää suotta.. ☹️

Kyllä käyttävät. On itsellä runsaasti kokemusta.

Oli kyllä ollut ihan toisenlainen aatos ulkolaista ja siksi yllätyinkin, että kuinka kopeita ja nenä pystyssä kulkevia ovat.
        Eivät tietenkään kaikki. Tunnen tosi mukaviakin ihmisiä :)

• Anonyymi

Kiinnostaisi tietää miten on ensimmäisen polven venäläisten laita? Kokevatko rasismia?

• Mä oon aina aatellu, ettei he varmaankaan niin paljon sellaista koe, koska eivät ole mitään maahan tulevia lorvailijoita...

• Olettekos ihmiset koskaan hermoilleet jotain juttua niin kauheasti, että saatte massuun tunteen, kuin se olis tuhannella umpisolmulla? :{

• Anonyymi

Ei tuu mieleen. On tää elämä sen verran tasapaksua että itellä ainaski suurin jännityksen aihe on että mitä tulee illalla telkusta:)

Sunflower

• Anonyymi

Entäpäs itelläs?:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu mieleen. On tää elämä sen verran tasapaksua että itellä ainaski suurin jännityksen aihe on että mitä tulee illalla telkusta:)

Sunflower

Mitäs, ku sieltä telkusta tuleeki paljon uusintoja? ;)

Mulla on massu tuhannen solmussa just tälläki hetkellä :{
        En viitti täällä kertoa miks...

Ai sä heitit sit tiiserin ;)

No mäpä arvaan et sä jänskätit et tulenkos mä tänään tänne vai enkö? ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai sä heitit sit tiiserin ;)

Mikäs toi tiiseri on? :{

• artagnan kirjoitti:

No mäpä arvaan et sä jänskätit et tulenkos mä tänään tänne vai enkö? ;)

Voi eiii.... Sää sitten arvasit miks mun massu oli solmussa.

Heti pamahti massu auki, ku näin Artsin nikin ;))

• Anonyymi

Ite en jaksa ku toi rasismi kortti vedetään esiin joka välissä:(

Sunflower

• Mun mielestä sitä heitetään jo niin paljon joka asiasta, että se alkuperäinen asia on hämärtyny.

• Anonyymi

Ei uskoisi, että Suomessakin on lähes 18% kansasta rasisteja.

• Luin yhtä kyselyä ja siinä oli lueteltu millä lailla ulkomaalaiset ovat kokeneet rasismia. Yksi oli sopimaton tuijottaminen....justiinsa juu :[

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      302
      11652
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      416
      3292
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1848
    4. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      89
      1626
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1623
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      91
      1099
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1071
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      927
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      913
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      253
      887
    Aihe