Hassu kyssäri! (REK!)

Heissan rekatut ja muut mukavat! Mitä mieltä olette, pitääkö naisilla olla pitkät vai lyhyet hiukset?

Miten muuten, näin koronan aikaan, pääsettekö kampaajalle/parturiin vai roikkuuko tukka silmillä.. ? 😀
Itsellä nyt vaihteeksi hiusten pidemmäksi kasvatus, nyt saa jo ponnarille. Kampaajalla en ole aikoihin käynyt, kun osaan itse hiuksiani siistiä

74

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehenä sanon että pitkät hiukset naisella miellyttävät enemmän silmää. Toki jokainen saa pitää juuri sen mittaista kuin itse haluaa.

• Juu, kyllä miehet tuntuvat pitävän siitä että naisilla olisi pitkät hiukset. Mitäs miehet sitten sopiiko miehelle pitkät vai lyhyet hiukset?

Omalla miehellä on sellainen suht lyhyt siilitukka, se on siisti ja sopii hyvin hänelle. Itse en oikein pidä miesten pitkästä tukasta..

• Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

Juu, kyllä miehet tuntuvat pitävän siitä että naisilla olisi pitkät hiukset. Mitäs miehet sitten sopiiko miehelle pitkät vai lyhyet hiukset?

Omalla miehellä on sellainen suht lyhyt siilitukka, se on siisti ja sopii hyvin hänelle. Itse en oikein pidä miesten pitkästä tukasta..

Suosin lyhyttä mallia, semmoista mitä näet 50 ukoilla. Pitkää tukkaa tokko harkitsen:)

• Anonyymi kirjoitti:

Suosin lyhyttä mallia, semmoista mitä näet 50 ukoilla. Pitkää tukkaa tokko harkitsen:)

Jotenkin vaan siisti lyhyt tukka sopii miehille. 👍🙂

• Anonyymi

Ei lyhyttä kanan p? "e tukkaa, hyi hemmetti!

• Kananpeffa tukka! 😀

• Anonyymi

Kananpeffa tukka! 😀

No semmoinen takaa liki puliksi vedetty, ja siihen violetti väri päälle, ei saa keli..

• Anonyymi kirjoitti:

No semmoinen takaa liki puliksi vedetty, ja siihen violetti väri päälle, ei saa keli..

No juu, ei kuulosta nätiltä..

• No tiedä pitääkö olla mitään...
      Minusta pitkät hiukset ovat naiselliset, mutta lyhyetkin ovat kauniit, jos on nätisti leikattu.

Mä en pahemmin hypi muutenkaan kampaajilla. Itse laitan kaiken ja se kelpaa mulle.

• Niin, kyllä lyhyet hiukset ovat myös kauniit, itsellä myös sellaiset olleet ja kyllä sopivat. Nyt on vaan vaihteeksi taas pidemmät.

Se on hyvä kun itse osaat hiuksia laittaa, kampaajalla käynti on kallista..

• Kittiechihunen kirjoitti:

Niin, kyllä lyhyet hiukset ovat myös kauniit, itsellä myös sellaiset olleet ja kyllä sopivat. Nyt on vaan vaihteeksi taas pidemmät.

Se on hyvä kun itse osaat hiuksia laittaa, kampaajalla käynti on kallista..

Sellaset kynityt tai kerroksittain leikatut lyhyet hiukset ovat nätit. Polkkatukka on hirveintä mitä tiiän :[

Itelläni on nyt pitemmät. Mä en vaa jaksa lähteä kampaajalle istumaa pitkäks aikaa. Laitan ite värin taikka raidat.

• tinttu-liina kirjoitti:

Sellaset kynityt tai kerroksittain leikatut lyhyet hiukset ovat nätit. Polkkatukka on hirveintä mitä tiiän :[

Itelläni on nyt pitemmät. Mä en vaa jaksa lähteä kampaajalle istumaa pitkäks aikaa. Laitan ite värin taikka raidat.

Joo, kyllä sellainen naisellisesti leikattu lyhyt tukka on nätti. Itsellä oli sellainen aikoinaan, mutta piti siistiä niin usein.. Tuli kallista köyhälle usein käydä kampaajalla.. Niin annoin kasvaa. Omistan sellaiset kampaaja sakset ja kyllä, osaan niitä käyttää. 🙂

• Anonyymi

Joo, kyllä sellainen naisellisesti leikattu lyhyt tukka on nätti. Itsellä oli sellainen aikoinaan, mutta piti siistiä niin usein.. Tuli kallista köyhälle usein käydä kampaajalla.. Niin annoin kasvaa. Omistan sellaiset kampaaja sakset ja kyllä, osaan niitä käyttää. 🙂

Mites saat takaa saksittua että tulee siisti? Kysyn vaan vinkkejä jos itekkin yrittäisi:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Mites saat takaa saksittua että tulee siisti? Kysyn vaan vinkkejä jos itekkin yrittäisi:)

Sunflower

No minulla on hiustenleikkuu sakset ja näppärät sormet. 🙂

• No... Saakos naisella olla harmaita hiuksia? Itsellä tuli ekat harmaat yli kolmikymppisenä, vähän toki alkuun yllätti, mutta ei se enää haittaa. En siis värjää niitä piiloon. 🙂

Mitäs miehet? Haittaako teitä omat harmaat hiukset?

• No terve mummu! ;)))))

Sooooriii..
        En malttanu olla hiljaa... :))))

Ihan vakavasti, niin aika usein perinnöllisesti menee tuo missä vaiheessa alkaa harmaitakin tulemaan. Mun yhellä kaverilla oli 40v jo aikalailla harmaita. Ei siinä ole mitään hävettävää, eikä sitä tarvi peitellä.

Mulla ei ole vielä :)

No terve mummu! ;)))))

Sooooriii..
        En malttanu olla hiljaa... :))))

Ihan vakavasti, niin aika usein perinnöllisesti menee tuo missä vaiheessa alkaa harmaitakin tulemaan. Mun yhellä kaverilla oli 40v jo aikalailla harmaita. Ei siinä ole mitään hävettävää, eikä sitä tarvi peitellä.

Mulla ei ole vielä :)

Ei se mitään, yleensä kyllä minua luullaan nuoremmaksi.. 😀 No, eipä se haittaa.

Eipä niitä harmaita hiuksia tarvitse "hävetä" kun niitä tulee, niin tulee.

Ei se mitään, yleensä kyllä minua luullaan nuoremmaksi.. 😀 No, eipä se haittaa.

Eipä niitä harmaita hiuksia tarvitse "hävetä" kun niitä tulee, niin tulee.

Näin on!
        Ei sitä geeneilleen kukaan mitään mahda.

Ennemmin oma itsensä, kun tekobimbona.

Näin on!
        Ei sitä geeneilleen kukaan mitään mahda.

Ennemmin oma itsensä, kun tekobimbona.

Kyllä! Huh! Niitä joilla on feikki hiukset ja muovitissit.. 🤮

• No ei haittaa ku mä oon brunette ;)

Kyllä! Huh! Niitä joilla on feikki hiukset ja muovitissit.. 🤮

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miks laitetaa noita tekojuttuja...

Joutuuha ne kummiski ottaa välillä pois.
        On siinä miehelle kahtomista, ku nainen vetäsee tukan ja silmäripset pöydälle :{

On siinä miehelle kahtomista, ku nainen vetäsee tukan ja silmäripset pöydälle :{

No ymmärrä minäkään.. Ei se ole edes kauniin näköistä... Ja tosi epämukavaa pitää.. 🤮

• Anonyymi

No ymmärrä minäkään.. Ei se ole edes kauniin näköistä... Ja tosi epämukavaa pitää.. 🤮

No hitto, eikös toi Sofia Belorffi oo ottanu pakaralisäkkeet? Oli vaan luonnottoman iso ahteri entiseen verrattuna:/

Sunflower

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Noita kinkkulisäkkeitä ei vaan heivatakkaan pöydälle:D

Sunflower

• Anonyymi

Ei blondista tukasta huomaa harmaita, itelläki näkyy päälaella muutama ku tarkasti kattoo. Kai toi kolkyt vuotta on suurinpiirtein se ikä ku niitä ilmestyy.

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No hitto, eikös toi Sofia Belorffi oo ottanu pakaralisäkkeet? Oli vaan luonnottoman iso ahteri entiseen verrattuna:/

Sunflower

En tunne henkilöä, mutta hyi.. Miksei voi olla tyytyväinen omaan kehoonsa.. ?

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Mielummin pidän pienen pepun, kun sinne lisäkkeet tungettuina..

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No ei heitetä...

Kyllä mä sitä oon aatellu, että sit ku noiki pimatsut tulee vanhemmiks, nii miltähä mahtaa kankku näyttää..

Mielummin pidän pienen pepun, kun sinne lisäkkeet tungettuina..

Mä varmaan pelkäisin joka kerta ku istun, että ne pamahtaa tuusannuuskaks :{

Mä varmaan pelkäisin joka kerta ku istun, että ne pamahtaa tuusannuuskaks :{

Ha haa! Poks! 😆

• Hiukset ne vain on.. Tärkeintä on että itse olet asian suhteen sinut. Sinun miehellesi kelpaa... Joten ole onnellinen. Älä mieti mitä muut miettii

• Kyl mäkin diggaan daameilla pitkää fledaa. Mitä pidempi sitä parempi et älä sä mee saksimaan kuontaloo poikki :)

• Kaippa minä annan hiukset vaihteeksi kasvaa, vaihtelu virkistää..

Kaippa minä annan hiukset vaihteeksi kasvaa, vaihtelu virkistää..

Kandee kasvattaa sellainen pitkä letti ku Arielillakin on yli puol metrinen fleda ja kyl se on vaan hemmetin magee näky :)

• artagnan kirjoitti:

Kandee kasvattaa sellainen pitkä letti ku Arielillakin on yli puol metrinen fleda ja kyl se on vaan hemmetin magee näky :)

Saa nyt nähdä kuinka pitkäksi minun hiukset kasvavat.. 🙂

• artagnan kirjoitti:

Riippuu hiuksista...
        Jos on paksut ja kiharat hiukset, niin silloinhan se onkin nätti.

Riippuu hiuksista...

Näinhän se on, hiusta on monenlaista. 🙂

Riippuu hiuksista...

Tiiseri on sit sellainen jutska et sä sanot jotain sillai snadisti vihjaillen. Esim. 'täs on tulossa eräs isompi keissi mut ei siitä sen enempää'. Sit sä jäät funtsiin et mitä hemmettii? :)

• artagnan kirjoitti:

Tiiseri on sit sellainen jutska et sä sanot jotain sillai snadisti vihjaillen. Esim. 'täs on tulossa eräs isompi keissi mut ei siitä sen enempää'. Sit sä jäät funtsiin et mitä hemmettii? :)

Tämä meni nyt minulta ohi.. En ymmärtänyt.
        .

• artagnan kirjoitti:

Ai jaa... :}

No, ku solmut massussa on, nii pikkasen helpottaa, ku sen ilmaisee.
        Ei sit kuiteskaa voi kertoa yleisellä palstalla koko asiaa... :(

Tämä meni nyt minulta ohi.. En ymmärtänyt.
        .

Artsilta vaa utelin tuossa toisessa aloituksessa, että mitä tiiseri tarkoittaa. Enhän mä tietenkää katos ymmärtäny... :}

Artsilta vaa utelin tuossa toisessa aloituksessa, että mitä tiiseri tarkoittaa. Enhän mä tietenkää katos ymmärtäny... :}

No mä en laiskuuttani viitsinyt alkaa skriivaileen moneen paikkaan. Toi tiiseri meinaa tosissaan sitä et aloitetaan kertomaan mehukasta jutskaa mut sit jätetäänkin kuulija nuolemaan näppejään :(

• artagnan kirjoitti:

No mä en laiskuuttani viitsinyt alkaa skriivaileen moneen paikkaan. Toi tiiseri meinaa tosissaan sitä et aloitetaan kertomaan mehukasta jutskaa mut sit jätetäänkin kuulija nuolemaan näppejään :(

No mitä mehukasta siinä oli, että yhen maha on tuhannella solmulla ja mahahaava pamahtamispisteessä.... :)

No mitä mehukasta siinä oli, että yhen maha on tuhannella solmulla ja mahahaava pamahtamispisteessä.... :)

No katsos ku mä oon funtsinut pääni puhki et mikä aiheuttaa tuollaisen tunnekuohun. Tietty mä tahtoisin sit antaa Artsi-sedän hyvii neuvoi et toi vatsa saataisiin ainaskin kuriin :)

• artagnan kirjoitti:

No katsos ku mä oon funtsinut pääni puhki et mikä aiheuttaa tuollaisen tunnekuohun. Tietty mä tahtoisin sit antaa Artsi-sedän hyvii neuvoi et toi vatsa saataisiin ainaskin kuriin :)

Se oli iso huoli läheisestä ihmisestä...
        Nyt on jo paremmin, joten massukin sai kamansa taas järjestykseen.

Muistan tulevaisuudessa Artsi-sedän, jos pötsi taas solmuilee jostaki syystä ;)

Riippuu hiuksista...

Mulle on oikeastaan ihan Sama kunhan ihminen itse pitää omista hiuksistaan.

Joillekin sopii pitkät ja joillekin lyhyet. Joillekin puoli pitkät.

No. Minusta ei ole hienon näköiset pitkät hiukset joita ei hoideta. Silloin lyhyempi on parempi asia.

Pitkiä hiuksia pitää muistaa hoitaa.... Jotta näyttävät hyviltä...

Ne pitää myös pestä hyvin...

No. Oli hiukset miten pitkiä ni kunhan niitä hoidetaan ni hyvältä näyttää..

• ilmannimiiä kirjoitti:

Mulle on oikeastaan ihan Sama kunhan ihminen itse pitää omista hiuksistaan.

Joillekin sopii pitkät ja joillekin lyhyet. Joillekin puoli pitkät.

No. Minusta ei ole hienon näköiset pitkät hiukset joita ei hoideta. Silloin lyhyempi on parempi asia.

Pitkiä hiuksia pitää muistaa hoitaa.... Jotta näyttävät hyviltä...

Ne pitää myös pestä hyvin...

No. Oli hiukset miten pitkiä ni kunhan niitä hoidetaan ni hyvältä näyttää..

Kaikista rumimmat hiukset ovat sellaiset joita ei olla pesty ja jotka tuoksuu pahalle

Kaippa minä annan hiukset vaihteeksi kasvaa, vaihtelu virkistää..

Pääasia että olet itse tyytyväinen sinun hiuksiin. Ei sitä kannata miettiä mitä muut on mieltä ku meitä ihmisiä on ni moneks ettei kaikkia voi miellyttää...

Leikkaa sellaiset hiukset joissa itse viihdyt se on tärkeintä.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Pääasia että olet itse tyytyväinen sinun hiuksiin. Ei sitä kannata miettiä mitä muut on mieltä ku meitä ihmisiä on ni moneks ettei kaikkia voi miellyttää...

Leikkaa sellaiset hiukset joissa itse viihdyt se on tärkeintä.

Tottakai päätään itse, joskus toki hyvä kuulla myös muiden mielipiteitä.

• Anonyymi

Itellä on tyypillinen suomalainen hius. Teeppäs sitte ohuesta ja piikkisuorasta kampauksia:(

Sunflower

• Eläs nyt, ei siinä vikaa ole. Varmasti nätit hiukset. 🙂

• Raidoituksella ja leikkauksella sen saa näyttämään paksummalta...siis jos haluaa.

Mä en ole hiuksiani enkä rintsujani moittinu sen jälkeen, ku hyvä ystävä sairastu. Hän kun menetti molemmat, niin ymmärsin, että tärkeintä on, ku ne vaa ovat.

• Anonyymi

Moniki muija pitää lyhyttä tukkaa just ton ohuuden takia kun siihen saa paremmin ryhtiä. Ite en oo viittiny lähteä siihen rumbaan ku noi kampaajakäynnit maksaa niin hitosti.

Sunflower

• Niin, kerroksittain leikattuhin hiuksiin tulee kyllä ryhtiä. Mutta, totta, kampaajalla käynti maksaa älyttömästi.. Onneksi itse osaan siistiä hiukset.

Oletko kysynyt mitään apua hiusten kasvatukseen? Eikö niihin ole jotain lääkkeitä tai luontaistuotteita? En kyllä tiedä onko ne hyviä vai huuhaata?

Mutta oikeasti, ole tyytyväinen hiuksiisi, siisti latvat 3 kuukauden välein, pysyy hiukset kunnossa. 🙂

• Anonyymi

Niin, kerroksittain leikattuhin hiuksiin tulee kyllä ryhtiä. Mutta, totta, kampaajalla käynti maksaa älyttömästi.. Onneksi itse osaan siistiä hiukset.

Oletko kysynyt mitään apua hiusten kasvatukseen? Eikö niihin ole jotain lääkkeitä tai luontaistuotteita? En kyllä tiedä onko ne hyviä vai huuhaata?

Mutta oikeasti, ole tyytyväinen hiuksiisi, siisti latvat 3 kuukauden välein, pysyy hiukset kunnossa. 🙂

Tää ohuthiuksisuus on geeneissä kai, porukoilla on muillaki suht pliisut tukat.

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Tää ohuthiuksisuus on geeneissä kai, porukoilla on muillaki suht pliisut tukat.

Sunflower

Juu, onhan se perinnöllistä.

• Huh! Tämän kesän aikana on kaksi vanhaa miestä yrittänyt iskeä.. Vähän epämukavaa... 😕

• Kai sä sanoit et antaa heittää?

• artagnan kirjoitti:

Kai sä sanoit et antaa heittää?

Ei ne uhkaavia olleet, jäivät juttelen kun olin vuffen kanssa ulkona. Paapattivat menemään ja sitten olisi pitänyt lähteä mukaan kahville jos olen vapaa ja on aikaa.. 😕

• Jos eivät käsiks käyneet, niin ota toi asia silleen, että olet hemaiseva nainen, ku miehet iskee silmänsä ;)

Paitsi jos olivat epäsiistejä törkyturpia..

Jos eivät käsiks käyneet, niin ota toi asia silleen, että olet hemaiseva nainen, ku miehet iskee silmänsä ;)

Paitsi jos olivat epäsiistejä törkyturpia..

No eivät käsiksi käyneet, toinen vaan polvelleni läppäsi jutellessa, istuttiin penkillä.

Niin, eivät olleet epäsiistejä, mutta ihmetytti kyllä kun nyt kahdesti käynyt näin kesän aikana..

Enpä kai rumilus ole, enkä ollut firttaillut, molemmilla kertoina kävelytin vaan koiraa vaan.

No eivät käsiksi käyneet, toinen vaan polvelleni läppäsi jutellessa, istuttiin penkillä.

Niin, eivät olleet epäsiistejä, mutta ihmetytti kyllä kun nyt kahdesti käynyt näin kesän aikana..

Enpä kai rumilus ole, enkä ollut firttaillut, molemmilla kertoina kävelytin vaan koiraa vaan.

No jos susta tuntuu, että noi ahdistaa, niin pistä ukot lujaa kävelemään.
        Ei niitä ole pakko sietää, jos kokee sen epämiellyttäväks.

Mua inhottaa eniten kännikalojen höpötykset. Hitto, ku ne sillä viinanhuuruhengityksellä puhaltaa, niin meinaa ihan ykä tulla.
        Pakko lähteä ite kälppimään, ku muuten niistä ei eroon pääse.

• Mitäs daamit tykkää ku mä oon kasvattanut sellaista snadii kesäsänkee? ;)

• Tarkoitatko tukkaa vai partaa? No molemmat sopii miehille kyllä. 🙂

• No sehän on HEMMETIN SEKSIKÄSTÄ!! ;)

No sehän on HEMMETIN SEKSIKÄSTÄ!! ;)

No daamit ainaskin tsiigailee kiinnostuneena ku mä hivelen tota parransänkee ;)

• artagnan kirjoitti:

Noh nii...siinäs näet ;)

Onhan niitä partavesi/ konemainoksia missä komee tumma mies hivelee leukaansa....
        Siinä pyörii sillon muutaki ku sukat...

Noh nii...siinäs näet ;)

Onhan niitä partavesi/ konemainoksia missä komee tumma mies hivelee leukaansa....
        Siinä pyörii sillon muutaki ku sukat...

Jos mä sit lähden tonne Milanoon koittaan onneain ku siellä on noi Euroopan mallimarkkinat :)

• artagnan kirjoitti:

😀😀😀

• artagnan kirjoitti:

Jos mä sit lähden tonne Milanoon koittaan onneain ku siellä on noi Euroopan mallimarkkinat :)

Juu..lähe ehdottomasti!
        Sitten ku sun kuvas on jonku suuren lehden kannessa ja susta on kirjoitettu ylistävä juttu, nii muista lähettää mulle paljon terkkuja ;))

Mä saan sit leuhkia, että tunnen sut.... ;)

Tarkoitatko tukkaa vai partaa? No molemmat sopii miehille kyllä. 🙂

Ei kaikille sovi.

• Anonyymi

Merenneitonikki voisi antaa kommenttinsa päivän polttavaan hiuskysymykseen, millainen tukka on sovelias parikymppisille sälleille parikymppisen neitosen näkökulmasta?

• Anonyymi

Missäs partanikki piileskelee?;) Tervetuloa heittämään lusikkaa soppaan:)

• Nauttii varmaan elämästä ja hänelle sitä suotakoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      272
      11129
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      413
      3122
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      93
      1768
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1575
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      67
      1464
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      86
      1046
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1001
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      917
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      873
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      252
      858
    Aihe