Kauan ennen islamia arabit keksivät, että suun ja nenän peittämisellä ihminen voidaan murtaa siten, että yksilöllisyys ja taistelutahto häviävät ja ihmisistä tulee alistuvia. Tämän vuoksi he pakottivat naisille kasvot peittävän hunnun. Myöhemmin tekivät siitä symbolin miehisen vallan perusteluksi islamissa. 2-3 vuotiaan lapsi katsoo itseään peilistä ja ymmärtää itsensä yksilönä.
Kannattaa miettiä miksi juuri vasemmisto ajaa maskeja naamalle ja puskee rajoituksia liikkumiselle. Läpi maailman.
Kevin Sorbo: Maskien tarkoitus on rikkoa yksilöllisyys ja taistelutahto
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin kun lasit silmillä luo mäkihyppääjälle rohkeutta ja turvallisuuden tunteen.
Autokin tuntuu turvalliselta.
Psykologisia vaikutuksia, totta! - Anonyymi
Aivan niin. Aina kun laitan hehkuvaa huulipunaa huuliini, niin tunnen oloni mahtavan seksikkääksi ja haluttavaksi. Hankala puoli asiassa on vaan se, jos olen Saharan liepeillä ja hiekkamyrsky alkaa, silloin huulipuna ei auta, vaan naama onkin peitettävä vähintäänkin kasvomaskilla.
- Anonyymi
Sorbusmiehen teoria vaan ei toimi edes teoriassa tai historian valossa. Kovimmat ja pelätyimmät soturit ovat kautta maailmanhistorian ja maailman toisistaan tietämättä päätyneet käyttämään suun ja nenän peittäviä maskeja. Pohjoisen teutoneista afrikan heimosotureihin. Japanilaisista eliittisamuraista Persian immortaaleihin. Puhumattakaan fiktiivisistä kasvomaskisankareista Zorrosta ties mihin. Kasvomaskilla voi olla vaikutuksia itsekuvaan, mutta kaukana siitä mitä aloittaja haihattelee.
Aloittajan esittämä myytti on ....... BUSTED!- Anonyymi
Oletko äidnkielen tunnilla nukkunut vai? Karsee pötkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko äidnkielen tunnilla nukkunut vai? Karsee pötkö.
Aloittaja osoittaa sivistyksensä tason. Joka on... nolla.
- Anonyymi
Jätit huomioimatta yhden seikan. Nää sun soturis yms laittaa maskin varta vasten lyhyeksi aikaa taistelua varten - vapaaehtoisesti.
..kun taas vasemmisto haluaa pakottaa kollektiivisesti kaikki käyttämään maskia ja pitkän aikaa.
Eli sun kommentti........BUSTED!!
- Anonyymi
Juuri niin. Ensin lehdet levitti koronapaniikkia ja painosti päättäjiä hysteriaan mukaan sitten kun lehtinen ja ruotsalainen sairastui koronahysteriaan ne on nyt kaikkialla vouhkaamassa naamareista hysteriassa naamari on tärkeä. Sitten kun oli jo alunperin selvää, ettei kaikki tollaseen naamarimaski pelleilyyn lähde se on ihan turha ihmetellä HS lehtien jotka haluaa olla koronahysterian lietsojia ennen muita.
Uskalsin kokeilla, enkä murtunut, eikä taistelutahtoni ole häviämässä. Taistelutahtoon kuuluu mielestäni tehdä piruuttaankin sellaista, mitä muut eivät uskalla tehdä. Niin kauan kuin harva uskaltaa käyttää maskia, käytän sitä piruuttani.
Arabit ja muut aavikoiden ihmiset käyttivät jo ammoisina aikoina kaikenlaisia kaapuja, pääliinoja ja suunsuojuksia. Esimerkiksi Saharan tuaregimiehet alkavat käyttää nenän ja suun peittävää liinaa aikuistumisen merkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932