USA demokraatit palkanneet propaganda keulakuvan. Fox News... https://youtu.be/gIQ5rpiLvNU
Kamala palkattu yllyttämään ja kiihottamaan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demokraatit = vanhuksia ja menneisyys. Trump= nuoret aikuiset ja tulevsisuus
- Anonyymi
Katso ja itke yli 2 tuntia.... Demokraattien kansakunnan puhe.... https://youtu.be/7IASzH7Nf5s
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt hymyileviä demokraatteja? Miksi ovat haudanvakavia? Iän takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt hymyileviä demokraatteja? Miksi ovat haudanvakavia? Iän takia?
Demokraatit on kamaloita uskomme InfoWarsiin
- Anonyymi
Trump ei voita, ellei saa Covid-valeita alas. Trump ei osaa, eika uskalla syyttaa syyllista. Nain se nyt vain minusta on.
- Anonyymi
Mutta ajattepeppa eri asiaa. Britannniassa oli junaonnettomuus, ja kaikki surivat maskit kasvoilla.
Ja silti mietippä tämä on ilkeää, hyvin ilkeää, he ovat nostaneet henkilokunnan sankareiksi, kuten jotkut kuolleet lääkärit, kun ryhmä lääkäreitä on tartuttanut potilaat! Tämä on fakta: Kun on ollut kuollut lääkäri, on olut myos monta sairastunutta lääkäriä. Koska jokainen ei kuole, on myös sairastuneita. Heillä ei ollut testausta silloin. Keväällä Bolognassa, NY:ssa, Madridissa. Silti he kieltävät sen, ja sen sijaan rankaisevat maskeilla ja rajoituksilla Seuraavaksi he kokeilevat pakollista rokotetta, he ajattelevat silloin olevansa turvassa ja voivansa jatkaa kaikella, minkä tekivät.
Käännetty englannista,
The Sun UK, itse sen sinne kirjoitin? - Anonyymi
Charlton Heston eli kivääriliiton perustajajäsen taitaa olla normi-amerikkalaisten puolella, elokuvanäyttelijä kuten Ronald Reagan sekä Donald Trumpin ovat, elokuvista tulee presidentit.
- Anonyymi
Trump on raamatullinen, profetiaaninen messias.
Jokainen häntä vastaan toimiva on suoraan "häntäheikin" palveluksessa?- Anonyymi
Kamala Harris on niitä suvaitsevaisia.
Juutalaisuuden mukaan messiaan tehtävä on johdattaa Israelin kansa takaisin Israeliin. Ovatko juutalaiset jo keksineet, että tämä feikkikristitty olisi heidän messiaansa?
Se, että kristinuskossakin pidetään yllä messiasajatusta, on tarpeeton komponentti. Varhaiset kristityt kun olivat vielä kiinni juutalaisessa perinteessä, käsite jäi elämään Uuden testamentin kirjoituksissa.
Vouhotusmessiaspresidentti, oikein raamatullinen. Just joo.
- Anonyymi
Kamala on viehättävä ja kaunis nainen sekä suorittanut 2 tutkintoa Yliopistossa.
Kamala tulee olemaan hyvä vara Presidentti ! - Anonyymi
Kamalaa mainostetaan mustaksi, eikö tuo ole rasismia? Eihän hän ole edes musta. Lisäksi esitetään, että tämä varapresidenttiehdokas on nainen. Tämä lienee sovinismia/syrjintää, ei tasa-arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932