Kävin autoliikkeessä vertaamassa tänään Golf 7 ja Golf 8 koska sellainen oli siellä. Golf 8 pihalla toisen viereen. Sisätiloissa 8 malli tullut selvästi alaspäin laadussa ja varsinkin käytettävyydessä on iso ero. Myös 7 korinen golffi oli hiljaisempi samalla tiellä ja samalla nopeudella !
7 mallissa on vielä kojelauta ja järkevä lämmityslaitteen/ilmastoinnin ohjaus.
Sisällä ilmaventtiilit vielä oikeissa paikoissa ja oikeankokoiset että ilma virtaa.
8 mallissa menty niissäkin alaspäin. Uudessa mallissa huonompi ilmavirta ja kovempi ääni puhalluksella !
Tässä on 8 golffin kojetaulu, sieltä puuttuu kaikki. = katso ilmaventtiileitä
https://images.tori.fi/api/v1/imagestori/images/100033905676.jpg?rule=medium_660
Tässä on 7 mallista kuva
https://images.tori.fi/api/v1/imagestori/images/100034278556.jpg?rule=medium_660
Aivan valtava ero autoissa 7 mallin hyväksy, laadullisesti, ratkaisuissa ja käytettävyydessä. 7 korisen jälkeen pitää tulla iso muutos 8 malliin että sellaisen ottaisin itselle, kun en viitsi näin paljon huonompaa ottaa.
Kävin vertaamassa Golf 7 ja 8 mallia
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
8 korinen golffi on mielestäni huonompana autona ja selvästi kalliimpana erittäin ylihintainen auto. Itseasiassa noi suunnittelun muutokset on aika pahoja koska tuntuu heti käytössä.
Terveisin Golffeja aina omistanut. - Anonyymi
Se on sitä tuotekehitystä, VW satsaa joka vuosi 85 miljardia valmistaakseen entistä heppoisempia kikottimia joita voivat facelift naamioinnilla ja ihanilla Passat mainoksilla myydä entistä kalliimmalla, varusteiden kanssa kaikki volkkarit maksaa nykyään 50 tonnia, vaikka ovh olis 25 tonnia.
- Anonyymi
Tuossa on niin merkittäviä muutoksia käytettävyyden laskuun, kiinteitä auton laitteiden ratkaisuja koko etuosa / kojetaulu ( ne ei ole lisävarusteita ) Miksi muuttaa hyvää toimivaa huonoksi?
Tässä kyllä pitäisi olla tuo seiskan koko ohjaamo valinnaisena että voisi edes harkita. Sittenkin jää iso ? merkki korin / alustan laadusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on niin merkittäviä muutoksia käytettävyyden laskuun, kiinteitä auton laitteiden ratkaisuja koko etuosa / kojetaulu ( ne ei ole lisävarusteita ) Miksi muuttaa hyvää toimivaa huonoksi?
Tässä kyllä pitäisi olla tuo seiskan koko ohjaamo valinnaisena että voisi edes harkita. Sittenkin jää iso ? merkki korin / alustan laadusta.No kun mitään muita muutoksia ei enää keksitty. Peugeot toi lähes 10 vuotta sitten kosketusnäytön 308 malliin, silloin kaikki tuomitsi se epäköytännöllusenä, koska tärkeitä nappuloita oli siirretty näyttöön ja niuden käyttö ajon aikana suorasraan vaarallista.
Nyt VW siis toisti saman mokan ja oikein kehuu sitä???
VW on siitä tyhmä firma, että se ei tajua lopettaa, koko toiminta olisi pitänyt ajaa alas syksyllä 2015 kun Diesel huijaus paljastui. Yksikään pikkufirma ei olisi saanut jatkaa toimintaa vastaavassa tilanteessa, Vantaan Lokapojat hyvä esimerkki, tyhjensivät paskakuormat vuosien ajan maastoon, vastuuhenkilöt lähti lusimaan ympäristörikoksesta ja toiminta loppui siihen. VW:n teko ei eroa tuosta millään tavalla.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=A7x1n3kDuAY
Ääritilannekäytös ala-arvoista , vertaapa vaikka Focus,308...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259