Koulussa ei arvostettu lainkaan yksilölajeja, pelkästään pallopelien osaamista sekä telinevoimistelua. Oppilaiden vanhempien varallisuus vaikutti sekin hyvin paljon liikkanumeroon.. minä harrastin liikuntaa tosi paljon, siis aerobiciä, jazztanssia, kuntosalia, lenkkeilyä sekä hiihtoa. Minulla oli tosi hyvä kunto, on edelleenkin, mutta se ei merkinnyt mitään sille liikkaopelle. Olin pallopeleissä ihan surkee, kun aina väistin palloa, enkä pesiksen sääntöjä oppinut koskaan! Meillä oli koulussa kuntotesti sellanen, että piti osata tai yrittää spagaatti sekä köyttä pitkin kiipeäminen kattoon asti ja takaisin. En minä pystyny niihin, liian pitkät koivet varmaan... Yksi tyttö jaksoi kiivetä köyttä melkein katonrajaan saakka. Sitten se rupesi laskeutumaan, ei ehkä osannu tai käsiä poltti. Joten se tippui sieltä tosi ylhäältä suoraan liikuntasalin lattialle. Se oli kaks viikkoa poissa koulusta sen jälkeen, eikä sit pitkään aikaan osallistunut liikuntatunneille. Asia hyssyteltiin ja sovittiin hissukseen. Tämä tapahtui Juvalla, Etelä-Savossa.
Koulun liikuntatunnit
Anonyymi
5
6304
Vastaukset
Meniko luita poiki vai tummuiko ainoastaan läski?
Siis tuliko pepulleen?- Anonyymi
Ai stana, kun olis 14-vuotiaana päässyt kunnolla nussimaan sitä yhtä meidän luokan muskelimimmiä! Meillä oli tyttö, jolla oli tosi isot ja kivikovat lihakset, kun se oli treenannut jo pari vuotta faijansa omistamalla kuntosalilla. Kerran kun se pullisteli hauistaan, pääsin kokeilemaan lohkaretta. Meinasin laueta housuihini! Käsittämätön ja kivikova järkäle!
- Anonyymi
Buuaahaa eunukki se taas jaksaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846