Olen käyttänyt Tecfideraa yli kolme vuotta. Jos en syö kunnolla, minulle tulee pahoinvointia ja vatsakipua Tecfiderasta.
Haluaisin ihan hirveästi paastota (olen normaalipainoinen, haluaisin paastota muista syistä kuin laihduttaakseni). Sitä varten pitäisi lopettaa Tecfidera tilapäisesti. Uskaltaisinkohan? Uskaltaisitko sinä lopettaa MS-lääkityksesi 1-2 viikoksi? Pitäisikö soittaa ja kysyä lääkäriltä ennen kuin tekee mitään? Voiko seurauksena olla pahenemisvaihe jos lopettaa pariksi viikoksi lääkkeen?
Lopettaisitko MS-lääkityksen (Tecfidera) paastoamisen takia?
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustelin kysymyksestäsi isäni kanssa, joka on eläinlääkäri. Hän sanoi, että voit lopettaa lääkityksesi.
- Anonyymi
Kannattaa soittaa lääkärille ja kysyä.. jos saat lopettaa viikoksi kahdeksi, niin sitten kannataa aloittaa uudestaan sillä 120 mg. Mutta soita ihmeessä ja kysy.
- Anonyymi
Soittelitko lääkärille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittelitko lääkärille?
En. Luen kirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittelitko lääkärille?
En ole soitellut vielä. Päätin kyllä etten omin päin lopeta Tecfideraa, vaan kysyn lääkärin näkemystä asiaan ennen kuin teen mitään sen suhteen.
t. aloittaja
- Anonyymi
Onko sinulla tutkittu jotenkin (esim .magneetti kuvilla onko lääke tehonnut esim siis ettei pesäkkeitä ole tullut lisää?tms?)..Minä en usko että parin viikon väliin jättäminen tekisi mitään mutta luulenpa että kun en ole neurologi enkä neuropolin houtajakaan niin sille neurologille kannattaa soittaa ja pyytää asiaan arviota..että voiko olla pari viikkoa ilman??..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131