Tuli muutama vuosi sitten erehdyttyä menemään kyseiseen paikkaan syömään hampurilaiset - olin väsynyt helteestä ja unenpuutteesta ja tarvitsin energiaa sisääni.
Vieläkin ihmettelen miten rafla kehtasi tuoda pöytään asti lähinnä syömäkelvottomat tuotokset häpeämättä huonoa laatua mitenkään tai pahoittelematta tarjoilemansa ruoan tasoa.
Ja mihin hintaan - 20 ekee käsittämättömästä tekeleestä ylimielisen suhtautumisen kera. En edes vaivautunut palauttamaan tekelettä takaisin, sillä takaisin tulevassa annoksessa olisi ollut kuitenkin joku ylläri ravintola-alan tietäen. Maksoin ihan piruuttain, mutta silti ravintola olisi voinut toimia paremmin nöyryyttämisen sijaan -ilmeisesti Fiskarsin Ruukissa asiakastyytyväisyys ei ole se tärkein asia vaan kassan täyttäminen huonon palvelun kera.
Huono ruoka huonon palvelun kera ei todellakaan saa asiakasta palaamaan "nauttimaan" mitään einestä kyseiseen raflaan tai edes ostamaan ylihintaisia tuotteita tästä turistikohteesta.
Ranskalaiset toki olivat hyviä - edes jossain onnistuivat.
Kuparipaja Fiskars Ruukki
Anonyymi
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Turistikohteet rahastavat aina. Kunnon mättöpaikasta olisit saanut parempaa.
- Anonyymi
Ja halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja halvemmalla.
Näinhän se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106