Eikö ole aika erikoista, että koronarokotetta ajavat ne tahot, joiden mielestä maapallon väkiluku on liian suuri ja sitä pitäisi saada laskettua noin 90 %:lla eli noin 7 miljardilla ihmisellä ja nyt ihmiset malttamattomina odottavat, että rokotteet valmistuisivat ja että saisivat tulla rokotetuksi.
Koronarokotteen arveluttava eettinen tausta
10
135
Vastaukset
Olisiko joku foliokaupan asiakas taas lukenut niitä nettikirjoituksia?
Ei. Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista." Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."
Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.Joppa2 kirjoitti:
" Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."
Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.> Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan
> rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta
> ihmisten elämänlaatu
Bill Gatesin intressit rokotteiden ajamiseksi eivät ole samat kuin lääketeollisuudella. Olet siis väärässä tässäkin.Joppa2 kirjoitti:
" Ei ole erikoista, että ihmiset jotka haluavat parantaa ihmisten elämänlaatua ajavat myös sairauksia ehkäisevia rokotteita. Itse asiassa, se on aika luonnollista."
Rokotteita ei ajeta ihmisen laadun parantamiseksi, vaan rokotteita ajaa lääketeollisuus, jota ei tipan tippaa kiinnosta ihmisten elämänlaatu, vaan se kuinka paljon rokotteista saadaan rahaa näiden lääketehtaiden omistajien omaan taskuun. Heidän elämänlaadun parantamisesta on kysymys - ei sairaiden.Lääkkeistä yleensäkin saadaan sitä enemmän rahaa, mitä paremmin ne tehoavat. Siinä sivussa sairaitten elämänlaatu paranee ja heidän elinikäänsä voi tulla kymmeniäkin vuosia jatketta.
Enkä oikein ymmärrä, mikä taho lääkkeitä tuottaisi jos lääketeollisuus ei sinulle kelpaa. Tuskin on enää mahdollista, että ne sekoitettaisiin apteekeissa. Monet apteekkien tekemät lääkkeet olivat myös tehottomia sairauksiin joihin niitä myytiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047