Neuvoisiko joku ,kuinka saan etunostolaitteelle venttiiliin öljyn ,menettämättä koneen takana olevan kahden kaksitoimisen käyttömahdollisuutta muuhun tarkoitukseen? Onkohan siinä paikallaan olevassa venttiilistössä mitään nippaa kyseiseen tarkoitukseen,olen kyllä kuvissa nähnyt samallaisessa koneessa olevan kaksi venttiili ryhmää,toisin sanoen neljä kaksitoimista ulosottoa ,mutta minulla on vain yksi. Tarvitsisin ulosoton kaksitoimisena,saisikohan tuon toisen venttiilistön jälkeen päin hankittua ja minkä hintainen se mahtaisi olla?Traktori on 1986mallia joten saattaisi venttiilistöä löytyä myös hajottamolta!
Ford 5610 hydrauliikka
3
832
Vastaukset
- Anonyymi
>>Lähtö kilpikonna ja pupu nappuloiden etupuolelta lohkon päältä , paluu öljyn täyttö putkeen toinen natsa takaa päin.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta ,pitääpä ruveta tutkimaan asiaa!.
venttiilissä ei kierrä öljy jatkuvasti,joten mahtaako tuo pelata siitäkään nipasta ,ellei siihen ole jotakin konstia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337