Kysykää kansalaisilta

Anonyymi

Mikähän kansanauto on noussut Euroopan suosituimmaksi?

18

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuinka suurella alella on myynyt autoja jotta onnistui?

eli tappiolla mainetta

eikös vw kertonut taannoin että muutama vuosi myydään tappiolla...

• Anonyymi

Vw golf on Euroopan myydyin. Tesloja nyt on turha verrata. Ihan eri hintaluokka.

• Anonyymi

Ei ole pääkaupunkiseudun liikenteessä näkyny yhtään uutta Golfia moneen vuoteen, maalsisetko niitä ostaa? Uutta Toyota Corollaa lähes joka toinen auto mikä tuolla liikkuu. Onko ne Golfit ostettu autotalojen varastoon?

VW on ennenkin kikkaillu luvuilla, oma silmä kyllä kertoo, että VW on hylätty, vanhoja VW raatoja kyllä näkyy, köyhät niitä ostelee kun halvalla lähtee.

• Anonyymi

Tämän aamun paras kertomus terolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän aamun paras kertomus terolta.

Kannattais VW hörhön lukea muutakin kuin Volkswagen asiakaslehteä, sieltä ei totuus löydy.

Iltiksen nettilehdestä voi käydä tarkistamassa Toyotan ylivoimaa, 3 kärki Toyotalla ja sitä rataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais VW hörhön lukea muutakin kuin Volkswagen asiakaslehteä, sieltä ei totuus löydy.

Iltiksen nettilehdestä voi käydä tarkistamassa Toyotan ylivoimaa, 3 kärki Toyotalla ja sitä rataa.

Käypä netissä tarkistamassa Euroopan automyynti, Tojota ei ei käy kaupaksi kun täällä Tojolandiassa näin vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käypä netissä tarkistamassa Euroopan automyynti, Tojota ei ei käy kaupaksi kun täällä Tojolandiassa näin vaan on.

Mä asun just täällä suomessa, eipä kiinnosta euroopan luvut, suomalaiset on planeetan älykkäin kansa huolimatta siitä, että joukkoon on eksynyt VW älykääpiöitä. Älykkäin eli minä kompensoin kaikki VW älykääpiöt yksin. K-Auton taistelu on täysin toivotonta, minä olen ylivertainen Nero 😁

Kävitte vaan väärälle jäbälle vittuilee, killing them softly on yksi lemppari elokuvista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä asun just täällä suomessa, eipä kiinnosta euroopan luvut, suomalaiset on planeetan älykkäin kansa huolimatta siitä, että joukkoon on eksynyt VW älykääpiöitä. Älykkäin eli minä kompensoin kaikki VW älykääpiöt yksin. K-Auton taistelu on täysin toivotonta, minä olen ylivertainen Nero 😁

Kävitte vaan väärälle jäbälle vittuilee, killing them softly on yksi lemppari elokuvista...

Näemmä VW-konserni myynyt n. kaksi kertaa enemmän autoja Suomessa tänä vuonna kuin Tuhnu-konserni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näemmä VW-konserni myynyt n. kaksi kertaa enemmän autoja Suomessa tänä vuonna kuin Tuhnu-konserni.

K-plussapisteitä saa monen euron edestä,kun ostaa uuden Volkkarin. Tähän ei muut pysty.

• Anonyymi

Toyota on myös siitä mainio, että se myy hyvin, vaikka myyjät ei leuhki, ei tartte, hyvä myy leuhkimatta 😀

• Anonyymi

Täällä ainakin Tojomyyjät leuhkii ja mainostavat päiväkaudet melukoppejaan.

• Anonyymi

Piti ihan käydä katsomassa niin Volkswagen on ykkönen. Onhan se ollut pitkään ykkönen, ei ole ihan juuri noussut.

• Anonyymi

No, ei todellakaan , vaan vajoaa koko ajan vaan yhä enemmän Suomessa. Meneekö jossain Kiinassa paremmin? Ei kiinnosta!

• Anonyymi

VW myyntimies itkee nyt jo joka päivä, luulin, että on myymässä volkkareita jotka viedään käsistä, mutta ei, täällä se ruikuttaa minkä ehtii ja hyvin näyttää ehtivän. Eikö kauppa käy.

• Anonyymi

Auts. tojopösilöä sattuu. Auts. Tojopösilöä sattuu.

• Anonyymi

Mielestäni maailman suosituin on parempi titteli, kuin euroopan suosituin, jos en sitten ole ihan väärässä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe