Vai on Intissä liian pienett annokset, valittavat varusmiehemme ' äiskää ' myöten. Voi herranjestas.
Mut mulla on vinkki näiden valittajien aliupseereille: Valituksen jälkeen puolen tunnin tiukat sulkeiset, sen jälkeen ei oo nälkä, ainoastaan jano. Ja vettähän saa kraanasta. Toimii.
T. TJ / Isosaari 75
Huono ravinto ?
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pakkasessa kylmäksi jäähtynyt pataljoonakeitto teki gutaa hiihtomarssin aikana.Vettä ja muutama makarooninpätkä.
- Anonyymi
Ihan normi meininki täällä Suolen Valtio - Finländsk Rektum maassa!
- Anonyymi
Aika osuva tämä vaakunakuva. Tosin vielä parempi jos sitä olisi sinän sijasta lautasella! No pääasia että upseerit voivat paksusti! https://kuvataiteilijamatrikkeli.fi/wp-content/uploads/7d2ed2015e231b59264585aea3b9c00e_l.jpg
- Anonyymi
Siis "seinän sijasta lautasella"
- Anonyymi
"Vai on Intissä liian pienett annokset, valittavat varusmiehemme ' äiskää ' myöten."
-Mihin perustat väitteesi, ettei ruuan kanssa ole ongelmia nyky-intissä.
Milloin itse olet intin käynyt, oliko silloin kasvisruokapäiviä?- Anonyymi
Viikolla oli asiasta iso lehtijuttu.
- Anonyymi
Milloin valtio on antanut syötävää ruokaa orjille? Vangeille kyllä annetaan mutta ei armeijalle.
- Anonyymi
Ainakin Satakunnan Lennostossa oli tosi hyvät sapuskat ja itse sai ottaa sen verran kuin uskoi syövänsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096