Käykää katsomassa ja testaamassa ohjelma tällä sivulla http://personal.inet.fi/palvelu/haravakone
Tällä ohjelmalla voi tarkastaa kaikki veikkauksen haravajärjestelmät myös 10,11 ja 12 kohteiset haravasysteemit. Sivulla on myös mahdollisuus testata ohjelmaa siellä on demo jossa on pt-3 6 3 harava
Haravan tarkistus ja seurantaohjelma
5
9297
Vastaukset
- kukaan maksaisi
tuosta 20e kun rastipekka ajaa saman asian? Ja on ainakin luotettava.
- Tietäjää
Koska alkuperäinen kirjoittaja ei tiennyt rastipekan olemassaolosta ja koodasi sen takia aivan turhan ohjelman =D
- hanski
mun rivi on tarkastettu sä taidat odotella siellä rastipekalle pääsyä kunhan saavat oikeen rivin sinne mä odottelen enään voitonjakoa. oli muuten taas jännä seurata oman rivin kehitystä pelien aikana
- pönttö
Tietäjää kirjoitti:
Koska alkuperäinen kirjoittaja ei tiennyt rastipekan olemassaolosta ja koodasi sen takia aivan turhan ohjelman =D
tiennyt rastipekan olemassa olosta, ja tekee tollasen ohjelman ottamatta selvää veikkauksen sivuilta löytyvistä palveluista... Haloo Haloo ...piip piip
- AAAaaaaaö
rastipekkaa voi käyttää vasta kun voitonjako on selvillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101