6.9. alkaa uusi kausi. Sieltä kaikki ätmit oppimaan bailaustaitoja, joita naiset arvostavat.
Katsotteko Big Brotheria?
7
58
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa alkaa tuokin joo joku tuosta mainitsi Selviytyjät seuraan kyllä kun se alkaa.
Partaheppu niin, katsoin että Power-kaupan mainoksessa: saat Philips partakoneen kaupanpäälle kun ostat näytön eli telkkarin :D - Anonyymi
BB talossa juodaan viinaa ja tutustutaan naisiin. Ujompikin mies tutustuu naisiin kun on ensin juonut viinaa. Kumppani löytyy bb talosta kun ensin juo viinaa, se on monesti nähty.
T viinamies - Anonyymi
Katsoisin varmaan, jos älykkyysosamääräni olisi pienempi kuin kengännumeroni.
- Anonyymi
Erikoiset merkit ihmeellisistä järjestöistä tuossa bond spectre elokuvassa tuo lonkerokala... sellainen merkki jos on etusormessa iso hopeinen pääkallo-sormus on äärioikeiston merkkejä.
Voi olla monia tuollaisia yksityskohtaisia merkkejä, pikkuruisiakin. - Anonyymi
Partis on partakone ja poppe on muumi-mies ilman seksiä.
Philipa-partis eli kone. Philippa-merkkinen partis eli partakone. Ennemmin vaikka otan lapamadonkin...
- Anonyymi
Mulla on ihan oma big brotherit. Napista vaan päälle 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927