Moi
Mulla oli Kouvolassa jo pikkupoikana v. '78 koronavilkku pilissä. Heti kummie yläasteella otin sen framille luokan eessä niin alkos kauhee kiljunta tytöillä."Mulle kans tota, lisää, mera, mera." Sit jouvuin lähteen pakosalle, kum kosteet lukiolaistytöt lenkkarit luistellen juoks miun perään.
Nymmie koitin samaa Tsadin siin tunnelijunas, porkkanan värises. Kontulast Rautsikalle sladdi välkkyen, ihastuneit kiljahduksia pikkupojilt, mut kukaan aikuinen nainen ei kimpaantunut niihin hommiin.
Vaihdanko koronavilkun taajuutta, käynkö suihkussa, vai aloitan puntisalijutskat?
Tää koronavilikku om kusetusta, ei sillä mittää pilhanderii saa.
Kouvolan KoronaKuninkas
Koronavilkku jo viisvuotiaana
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miullakin om tommonen. Tero vilkkuu tummampunasena, Sampsungi huutaa ja vilikuttaa hoosiannaa, tuhkaluukussa kirveltää kun homomarssin jäläkeen.
Saanx mää täst ny jotain poonuksii et pääsis Turkkusest Ruottiin ilimasiks tai halvennuksel?
Paavo Paattisist, 76v. - Anonyymi
Miun pikku siskol oli iham punanen vilikku tiärätteks niinkus siällä. Sit kun se täytti 9v ni se meni (äiti lähetti) sirkukseen esitteleen sitä korovilikkuansa. Ny se lähettää meille rahaa kotiin n. 700€ joka viikko. Mikähän siinä korovilikussa om niim kummallista? Vai ymmärinks mää jotain väärin täs jutus?
Paattisten paavo 75v- Anonyymi
Mää olin tänään Mansen ratikassa, siinä uuessa, ja mun puhelim rupes vilkkuun kun tuli kuvaviesti. Kun pari mummoo ja yks spurgu näki sen vilikun ni hätäpäissään paskovat housuunsa, ja hyppäs seuraavalla pysäkillä pois. Kai ne sit nyssellä jatkovat matkaansa savet housus. Semmossii ne koronavilikut on.
T: Mansen tautipesäke.
Salis, lopeta itsellesi puheleminen. Ojennan käteni ja mennään yhdessä haisemaan auringonlaskuun. Ehkä nuo sivupersoonasi helpottavat sitten. Ruiks.
- Anonyymi
En taida joulua nähdä. Oom surullinen kun teit oharin.
T: Surku-Salis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida joulua nähdä. Oom surullinen kun teit oharin.
T: Surku-SalisPieris, ikurakkaani
Tairan vetää ranteet auki kum hylkäsit mun. Kostoks mannen Moralla, et tulee veremmyrkytyskim viälä. Jos enää ehtii. Sitä ennen kuiteskin vielä paskon Hälssinkin raitiotievaunut kaikki umpipaskoon kattoo myäten, ja osan Espoon pusseistakin, ja samaan komkurtsiin E-lähijunat. Ja sitte kaikki Sellon Audit, kun ne on honojen kulkuneuvoi.
Pieris, jälleennäkemisen toivossa. Voimia omaisille.
T: Seppuku-Salis
- Anonyymi
Ei se ollukkaam korona. Oli sitten visvasyylä. Naapurim navetasta (nasuja & ammuja) kai sain, tai sitte juniori-Viljolta suikkijutuissa heinäpellolla.
Mut kovin Sampsunki vilikkuu, ja kaikki väistää. Upeeta. Melkeempskun ois pulississaattueessa. Pili oikosenaan valot vilikkuen ja kaikki väistää.
T: Luumäjen Tauno 18v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171