Suuteleminen epämiellyttävää

Anonyymi

Liekkö olen outo, mutta en ymmärrä mikä suutelemisessa suulle on ihanaa.

Lisäksi jos miehellä on terävä sänki, viikset/parta niin se suorastaan sattuu ja naama on punanen ja turpea sen jälkeen... Ja muutenkin semmonen imuttelu tuntuu välillä epämiellyttävältä.

Muuten kyllä tykkään läheisyydestä yms jutuista.

Vai eikö vaan ole osunut kohdalle tyyppiä jonka kanssa kemiat kohtaa tarpeeksi paljon.

4

1424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan, että et ole vain tavannut sellaista, jonka kanssa kemiat kohtaa ja, josta tykkäät oikein todella. Silloin nimittäin yllämainitsemasi seikat eivät häiritse. Tai eivät ainakaan niin paljon, että alkaa karttamaan suutelemista.

Kyllä suutelu on ihanaa ja varsinkin niistä syvät kielisuudelmat. Minä olen usein heti valmis muuhunkin, jos oikein suudellaan kielisuudelmin. Nännit alkavat nöpöttämään ja miehelle tulee erektio. Suutelussa viehättää varmaankin minua se, että siinä ei voi feikata. Joko olet läsnä ja halukas tai sitten et ollenkaan. Vaihdatte sanattomia viestejä keskenänne ja luottamus toisiinne vahvistuu.

• Meitä on erilaisia kaikki ei vaan tykkää suudella. Seurustelin joskus sellaisen kundin kanssa joka ei tykännyt suudella pusuja antoi kyllä mutta suudellut ei ollenkaan hän itseasiassa pelästyi kerran kun työnsin kieleni hänen suuhunsa 😬. Ja sen jälkeen ei oikein luottanut kun tulin lähelle suuta🤭.

Mutta sitten olen ollut miehen kanssa suhteessa joka taas tykkäsi todella paljon suudella sitä tehtiin niin kauan ja hartaasti että suu oli ihan tunnoton.

Mutta ei pidä pitää itseään outona jos ei tykkää toisten kanssa samoista asioista.

• Suutelu tuntuu joistakin, eikä suinkaan harvoista, intiimillältä kuin yhdyntä. Monet ilotytöt eivät pidä suutelusta, vaikka suhtautuvat sallivasti yhdyntään aivan tuntemattomankin kanssa.

Monista vanhoista pareista suutelemine tuntuu keinotekoiselta, vaikka yhdyntä ei tunnu.

• Anonyymi

Kyllä suuteleminen on intiimimpää kuin yhdyntä. Ja kaikkein intiimeintä on suudella toisen sukuelimiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe