Finnair on kusettanut suomalaisia jo vuosikymmeniä.

Hinnat ovat aina olleet piikkipaikalla. Niitä Finnair on perustellut palvelujensa paremmuudella. Mitä helvettiä?
Vanhoja koneita ja yhä vanhempia ja paksumpia lentoemoja.

Tullessamme Thaimaasta oli tyttärillämme jano ja tilasin heille limua. Minulla oli ainoana maksuvälineenä 500:n euron seteli jota eivät suostuneet ottamaan vastaan. Toivat sitten lämmintä seisonutta vettä ilmaiseksi. Mahtavaa.

Nyt pihistelevät maksupalautuksiensa kanssa. Osa jengistä on odotellut rahojaan jo puoli vuotta vaikka ne pitäisi palauttaa viikossa:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf574a2b-2f5e-415c-8720-b30ba54c1879

Finnair kaatuisi hetkessä ilman meidän veronmaksajien tukea. Tuet pois ja antaa Finnairin kaatua. Kuka sitä jäisi kaipaamaan?

3

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapa tietysti tuokin pitää lompakko ohuena, ainakin ennen vaihtorahoja! Ainut vaihtoehto tietysti, jos luottotiedot menneet, taikka niin tiukka turvakielto, ettei pankkitiliäkään saa avattua.

• Anonyymi

Hki- Bkk reitillä on Finnairin uusimmat lentokoneet. 2015-2020 valmistetut A350.
      Lentoemännät on todella emäntä, ei mitään tyttösiä. Taitaa siellä joku leidarikin olla. Tai oli.
      Maksukortti on aika kätevä jos luottotiedot on kunnossa.

• Anonyymi

Konkarimatkailija veteraani nasunen se lennähtelee 10 tuntia viissatanen lomalompakossaan katsellen tarjoilukärryn ohikiitävää hetkeä ja sitten vuosikymmenien jälkeen urputtaa kohtalostaan suomi kaksnelosella, onko kaikki kotona kysyn kun jätkä esittää olevansa yli 60 v maailmanympärimatkaaja liikemies vessanlaatoittaja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe