Parin päivän ajan sivun alalaitaan ponnahtavana kysymyksenä BB:n avausjakso, käykääpä vastaamassa!
Millaisia ajatuksia kauden alku on herättänyt? Kuka asukas on kiinnostavin, kenet haluaisitte ensimmäisenä ulos talosta?
Uusi kausi alkoi: kuka kiinnostaa, kuka ei?

4
82
Vastaukset
- Anonyymi
Joel, Niko, Arttu, O-P ja Marko. Tässä suosikkini, ei välttämättä tässä järjestyksessä.
Naisissa oli muutama turhanpäiväinen ""ja mä en sit siedä ollenkaaa tällasii ihmisii...!" Menevät Big Brotheriin, joka vaatii sopeutumista erilaisuuteen, mutta näillä on heti pykälät.
Minun puolestani nopeasti ulos: Kristiina, Kati ja Paula ja Ella (mies / muunsukupuolinen?). Viime vuonna Kevinissä oli laatua, tässä ei.
O-P on aika vahvoilla, samoin Arttu ja Niko. - Anonyymi
Talo on hieno mutta asukkaat ihan tonttuja.
- Anonyymi
Kausi vaikuttaa samalta miltä aina ennenkin, mitään ei tapahdu ennen kello yhdeksää illalla jolloin nöytellään koostekatsojille että talaossa kuka tapahtuisi jotain.
BB tehdään siis edelleen vain koosteita ja viikonlopun päälähetystä varten, loppuaika talossa on makoilua kuten ennenkin.
Näin ajetaan formaatti lopulliseen tuhoon Suomessa. - Anonyymi
Mun suosikki on Gunnar. Gunnar on vielä kaapissa mut kyl se sieltä kohta tulee ulos kun saa vähän Laxoperonia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893