Olipa sitten myymässä tai ostamassa monestakaan kiinteisvälityksestä ei ole apua.
Ensinnäkin asuntoasi ei oteta myyntiin koska arvioidaan että se ei menisi kaupaksi lainkaan, vaikka olisi kaupunkialueella eikä mikään vanhakaan.
Sitten jos haluat ostaa et saa yhteyttä etuven etkä sähköpostin kautta etkä pääse näyttöihin koska nyt on korona-aika eikä me muutenkaan esitellä.
Sitten jos löydät jonkun mieleisesi kohteen niin arvatkaapa mitä. Olet tehnyt hyväksyttävän ostotarjouksen mutta eipä me myydäkään koska ei ole "turvallista tehdä kauppaa". Myyjä haluaa enemmän vaikka ostotarjouksen sisältyi ehto että hinta edellyttää virheetöntä kuntotarkastusta. Ja näitä päättömiä uskomuksia lähdetään sitten tukemaan. Luusisi että tässä kohtaa kohde poistuisi myynnistä ko. kiinteistövälityksessä vaan sepä onkin ikuisessa myynnissä.
Että tällälailla. Paskaa on palvelu oli firma mikä hyvänsä. Johtotähtenä nyt kuitenki Kiinteistömaailma.
Itsemyyjille pitäisi löytyä verkosta ilmainen etuoven kaltainen palvelu. Kiinteistövälitykset kyykkyyn. Niiltä et saa yhtään luotettavampaa tietoa myyntikohteista, päinvastoin. On paljon virheellisiä ilmoituksia
Kiinteistövälityksen hullut päivät
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214